Oh wauw! wat een prachtige kasten allemaal! Mijn hart loopt al vol als ik denk aan wat voor dingen ik later in mijn eigen stal zal maken(als ik die krijg uiteraard haha) Nou heb ik een boer als vriend en willen we allebei vrijstaand wonen, dat is een pre. Dus wie weet!
Ik heb wat inspiratie opgedaan, dus ga nu met een nieuwe zadelkast aan de slag . Dit topic kwam als geroepen voor mij, mijn kast moet nu plek bieden aan 2 zadels. Als ie af is dan zal ik foto's plaatsen
sannie123
Geplaatst: 10-05-12 15:26
Fantast schreef:
Ik heb wat inspiratie opgedaan, dus ga nu met een nieuwe zadelkast aan de slag . Dit topic kwam als geroepen voor mij, mijn kast moet nu plek bieden aan 2 zadels. Als ie af is dan zal ik foto's plaatsen
ik ga straks eens opruimen, eens een foto nemen dan
Anoniem
Geplaatst: 11-05-12 18:05
oke
eerst bijna alles er uit als je binnenkomt als je bij de zadels staat en rechts kijkt en links
en alles er weer in: net binnen 2 balken voor zadels, daaronder wat longes (ik heb er te veel) een bak om spullen te bewaren (vooral hoofdstelonderdelen, singels & halsters) & mijn dekens er op, daarnaast ook nog een emmer met weilandmatteriaal linkse kant met dekjes, poetstas & bodyprodictor alle hoofdstellen & halsters bij elkaar met daaronder een bak met beenbescherming & de poetskisten
Echt gave zadel kasten komen er hier voorbij, die van mij is een grote troep en ook verder niet echt bijzonder dus lijkt me niet echt nuttig met jullie te delen Maar waar ik erg benieuwd naar ben hoe is jullie trailer zadel kast ingericht? Ik vind het namelijk heel handig zo'n zadel kast alleen ik miss een aantal handige vakjes voor spulletjes enzo dus ben erg benieuwd hoe jullie dat opgelost hebben
die van mij ziet er zo uit: (plaatje van internet maar wel precies hetzelfde)
en ik ben dus op zoek naar ideeën voor een handige indeling
AAAAAAHHH!!! Trailer kasten! Ik krijg de zadels er nooit in
uudje
Geplaatst: 13-05-12 22:21
Wat een leuk topic is dit zeg! Er komen echt hele leuke kasten en zadel kamers in beeld. Dit is mijn zadel kamer, als het goed is word ie van de winter weer een beetje verbouwd, dus leuk om bij dit topic wat iedeeen op te doen Vind hem nu nog een beetje zaai, dus denk dat ik hem ook nog een kleurtje ga geven, alleen nog even bedenken welke kleur.
Daar kan je zeker wat leuks mee maken uudje! Ik zie veel blauw, dus je zal wel geen roze-gek zijn.. dan is creme+zwart+baby blauw wel erg mooi!
Je hebt veel licht, dus dan zou ik bijvoorbeeld de houten wand antraciet verven, met baby-blauwe zadeldrager, hoofdstelhangers en dekenrek bijv. En dan de witte muren creme, en de blanken babyblauw verven..
Dat ligt aan de achterwand. Meestal zijn die van 2-3 mm dik plaatmateriaal. Wat je dan kan doen is een nieuwe achterwand erop zetten. Je zou hem eventueel van binnen met dwarsbalkjes kunnen verstevigen.
mirgino
Geplaatst: 14-05-12 14:12
dit was mijn kast in 2009, heb de kast nog steeds maar nu veel netter ingeruimd en we hebben nog meer kasten voor de dekens en losse spullen liggen in laden kasten ook mijn dekenrek voor 5 dekens hangt in de ruimte heb helaas geen foto`s van nu.