Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind t alleen jammer dat het de snelheid van het groeie niet beinvloed
Moet toch echt heel lang wachten voor hij mooi vol is... Al weet niet niet op CM Daar echt mee helpt.... Immers is haar staart vroeger op geschoren....En groeit nu langzaam bij, dikker word hij dus sowisow wel. 

Mijn lange manen poown heeft het echt nodig om zijn manen mooi te krijgen
Alleen bij mij gaat het best hard
Ik had in december een fles gekocht en die was nu al half leeg
Zo'n halve liter fles
Voordeeltje was ook dat de verzendkosten een stuk minder waren dan bij diverse andere internetshops!
mandylfmarca schreef:Site voor het bestellen graaag?![]()
Ik ben toch wel erg benieuwd kan het ook in de manen?
Heb ca. 2 weken geleden voor het eerst Cowboy Magic uitgeprobeerd, aangezien ik mijn paardenkind uit de opfok heb gehaald/verhuisd (vandaar ook die heerlijke giga grasbuik, die heeft zich een jaar lang 24/7 vol kunnen vreten op de wei
), haar manen en staart zaten natuurlijk VOL met dreadlocks, en ik had eigenlijk de hoop al bijna opgegeven om er nog iets van te kunnen maken.... maar aangezien ik echt NIET de schaar erin wilde zetten, ben ik toch maar hard aan het werk gegaan en met behulp van CM detangler&shine en veel gepluk en gepluis.... (ze vond me vast ff niet aardig
) is het me uiteindelijk gelukt ALLE in elkaar gedraaide knopen en klitten eruit te krijgen, en ik weet zeker dat ik dit zonder CM nooit voor elkaar had gekregen 

Thanks!!