Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joyce B schreef:@livetime:
hoeveel paarden staan daar? En hebben de pensionhouders neveninkomsten? Als ze er ander werk of een ander bedrijf naast hebben, dan verklaart dat waarom ze zo goedkoop kunnen zijn.
bloempje08 schreef:jeetje wat hoor ik een prijzen. ik ben op zoek na een stalling ik wil toch graag in de toekomst een eigen paardje weer. maar zou het niet weten wat mensen hier betalen.
ik zou het graag willen weten dus zijn er ook mensen die in emmen wonen en paarden ergens hebben staan zouden jullie willen vertellen wat jullie betalen in de maand aan stalling??

Pipi schreef:Ik betaal 350 euro pm.
Vind het zelf eigenlijk ook belachelijk,maar ja,in de buurt mooi niks goedkopers te vinden.
Ik heb 1 1/2 jaar bij iemand particulier gestaan,daar kwam ik uit op 200 euro pm ongeveer voor stalling,voer en bodembedekking.
Helaas was dat een heel stuk verder weg,waardoor de benzinekosten de pan uitrezen en ik uiteindelijk bijna 400 pm kwijt was.
Dus tja,wat is dan wijsheid??

zo mooi versprijd op een vieze stal....
heb er zoveel gehad, wordt er naar van.....gelukkig staat hij nu thuis. russel schreef:Ja Jesito, maar zo een stal is schaars.
En wat ik met mijn laatste stal heb meegemaakt is dat de boeren die het deden het de eerste jaren best aardig deden en ineens werden ze het moe, na 13 jaar moest de geldkraan open naar hun beursje....er kwamen 3 paarden bij, waardoor de eigenlijk al te kleine paddock in de winter en de te kleine wei in de zomer te klein werd en de kudde niet meer sociaal met elkaar om ging.
altijd maar 2 keer per dag hooi voeren en als ze om 7.00 uur gevoerd zijn en om 13.30 met een lege maag de paddock in gaan, dan wordt het gewoon een zure bende met elkaar......en wat schetste mijn verbazing, met 3 stallen meer werd er nog steeds 2,5 plak stro in de stal gereden om 13 stallen op te strooien, van die grote pakken en mijn stal stond aan het eind, en dat werd een handje stro met opstrooien![]()
zo mooi versprijd op een vieze stal....
![]()
En toen hij een etterde wond bij zijn kaak had, en hij slecht at, werd er niets gezegd, ik kwam er pas na 3 dagen achter.....het hooi van die avond er voor lag er nog en ik vond al dat het zo stonk maar met een half pitje op stal en een donker paard, zie je dat niet, dat moet je in daglicht zien.....zo betrokken waren ze er bij en op een zaterdagochtend zie je dat dan zelf....schandalig....
Ik heb geen goed woord meer over over pensions hoor![]()
heb er zoveel gehad, wordt er naar van.....gelukkig staat hij nu thuis.
)