, want ik ben ook zo'n paardeneigenaars wiens paard nu al drie dagen niet buiten is geweest. Of nou ja..bijna niet. Vrijdag heeft de eigenaar sneeuw geschept in de paddocks en zijn ze er een uurtje of drie uit geweest. zoals al eerder in de topic gezegd, staat mijn paard normaal van ongeveer 9 tot 18.00 buiten in een paddock met hooi (waar hij het dus rond 2, 3 uur gezien heeft) Gister is hij er helemaal niet uit geweest. Ik ben er heen gereden en heb hem een uurje in het binnenbakje los gegooid. Vandaag is hij er helemaal niet uit geweest, omdat ik liever niet in de auto stap met dit weer. Heel sneu, maar soms zijn zaken niet anders.Overigens doe ik hem denk ik geen plezier om hem nu buiten te zetten. Onder de dikke sneeuwlaag zijn de bodems nog bevroren. Paard is sinds een half jaar ijzerloos en nog steeds niet helemaal gewend. Op die bevroren bodem loopt hij echt super rot.
Morgen hoop ik dat de wegen wat beter zijn, dan kan ik er heen om hem een uurtje buiten te laten. Niet ideaal, maar soms zijn dingen niet anders.

Als hij het vervelend vind dat gaat hij maar binnen staan.