Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joyce B schreef:zo te horen is het op best wel veel plekken mogelijk dat de paarden er overdag in elk geval een aantal uur uit komen. En dat terwijl je hier in de omgeving toch ook nog steeds stallen hebt waar je vrijwel de gehele winter geen paard buiten ziet lopen...
Ben benieuwd hoe de werkelijke verhouding is tussen stallen waar het wel kan, en stallen waar het niet kan. Zou leuk zijn om dat dan over een jaar, of 2 jaar opnieuw in kaart te brengen om te kijken of wat dat betreft het welzijn van de paarden in Nederland verbeterd is.
) het buiten geen zak aan vind op een of andere manier en alleen maar bij het hek staat te miepen.
Daar kom je dus nooit achter aangezien ze niet reagerenCitaat:Ik ben ook benieuw hoeveel mensen niet in dit topic reageren omdat hun paard maar een paar banketstaaf uurtjes per dag buiten loopt...

Citaat:Ik ben ook benieuw hoeveel mensen niet in dit topic reageren omdat hun paard maar een paar banketstaaf uurtjes per dag buiten loopt...

Tat_jana schreef:Citaat:Ik ben ook benieuw hoeveel mensen niet in dit topic reageren omdat hun paard maar een paar banketstaaf uurtjes per dag buiten loopt...
oh ik wil best eerlijk zijn hoor dat mijn paard er gemiddeld 2 uur uit komt en dan nog een uurtje rijden
zomers wel 24 uur op het land
mn shets staan wel 24 uur per dag buiten maar daar doe ik ook vrij wel niets mee die staan als grasmaaier en voor de kids lekker mee te wandelen/hobbelen