Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joyce B schreef:Welke omgeving Pipo? Want volgens mij zit jij meer in het midden van het land en is dat helemaal geen gekke prijs!
]
Lovely schreef:Dat van die stroprijzen is waar, maar veel stallen doen gewoon alsof, dan kunnen ze de tekorten van vorig jaar nog een beetje bijspijkeren. Oftewel: stallen die nu nog verhogen doen dit omdat ze dat eigenlijk begin van dit jaar al hadden willen doen, maar het om de lieve vrede in tweeën gesplitst hebben.
Mijn maandelijkse afdracht aan mijn stalhouder bedraagt 405 euro.
Montignac schreef:Lovely schreef:Dat van die stroprijzen is waar, maar veel stallen doen gewoon alsof, dan kunnen ze de tekorten van vorig jaar nog een beetje bijspijkeren. Oftewel: stallen die nu nog verhogen doen dit omdat ze dat eigenlijk begin van dit jaar al hadden willen doen, maar het om de lieve vrede in tweeën gesplitst hebben.
Mijn maandelijkse afdracht aan mijn stalhouder bedraagt 405 euro.
ik dus nu 420...verschillen wij niet zo heel veel. Gaan jullie weer omhoog in 2009?
Pipo schreef:Alleen staat Lovely haar paard in Amsterdam en Montignac haar paard in Apeldoorn/Beekbergen.
.