Kendra schreef:Maritime schreef:[i]en 280 euro voor mijn veulen.
- Mijn dieren staan in een dressuurstal. Zij staan elke dag ongeveer 6 uurtjes buiten behalve als het echt slecht weer is. Dan zet ik ze in de binnenpiste en laat ik ze daar ronddartelen.
Enigszins off topic, maar voor een veulen lijkt me dit een ongewenste situatie, die hoort gewoon in een groep met vriendjes ergens rond te dartelen......en niet 18 uur per dag ergens op een dure stal te staan!
Ik wil nu niet vervelend doen hoor, maar onze stal heeft een hele gang met alleen maar stallen voor veulens. De veulens gaan samen naar buiten, rond een uur of 10 's morgens en ze gaan rond 18u weer naar binnen. In de winter en de herfst staan ze elke nacht binnen. Hij hoeft zich dus niet te vervelen. Trouwens ik ben er elke dag om hem aandacht te geven, hem te verzorgen en om met hem te spelen. Hij komt heus niets te kort hoor. Hoe doen andere mensen het denk je die een veulen kopen. Zij hebben meestal ook geen 10 paarden in hun weide staan hoor. Nee meestal staan het veulen dan ook alleen of met 1 of 2 weidevriendjes. Mijn veulen staat in de wei en op stal met 16 veulentjes. Hij weet echt wel wat een kuddegevoel is hoor!
, 20x40 binnenbaan/losgooi bak,overdekte longeerkraal, gedraineerde paddocks,20x60 gedraineerde buitenbaan,weidengang (zomers),stapmolen,longeercirkel, galloppeerbaan, solarium, wasplaatsen,luxe poetsplaatsen,ruime en verwarmde kasten,kantine met uitkijk op de binnenbaan,overdekte mestput, veilige en duurzame omheiningen.Echt een profi stal.