Gypsy schreef:Ze is nu 17 als ik me niet vergis. Hier schiet je niet erg veel mee op maar zie je iig de achterhand.
[ [url=m/UnLDp0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik baal dat ze zo schraal in de bespiering staat, maar meer omdat ik altijd wil dat ze er verzorgd bijstaan. Zelf vond ik het nou nog niet zo schokkend dat ik een deken op wou gaan doen. Ze krijgt een kwart emmer bietenpulp met 300 ml lijnzaadolie, vitaminekorrel, 3 porties grasbrok elke nacht, af en toe nog een pluk kuil, en natuurlijk onbeperkt hooi.
Ze hoeft geen arbeid te verrichten, ja eens in de twee weken wat buitenritjes, maar ik geloof niet dat ze daar problemen mee heeft. Ze heeft energie voor 10 en rent soms uit zichzelf rondjes door de paddock.
Ik heb er hier net zo 1, ook rond de 17 jaar oud. Zomers doet ze het prima {groot weiland met schuilstal}en is ze aardig rond maar s'winters {Padock schuilstal en iniminiwei} is en blijft het een zorgenkindje. Ik voer haar nu vaak apart in de stal zodat haar vriend de Tinker niet al het hooi voor haar kleine neusje weg kan eten en ik moet zeggen dat helpt wel.Pony staat verder gewoon pony te wezen en hoeft niets te doen dus we werken er niet mee. Voer jij je pony misschien ook met meerdere paarden hooi? Heb je ook de tandarts al eens laten kijken ook dat heeft hier wel wat uitgehaald.