pluisenmagic schreef:iEmmaaa schreef:Woehoe, 'goedkoop' maandje
[ [url=m/Ydz48y.png]Afbeelding[/url] ]
Heey even een vraagje in welk programma maak jij de tabel?
Gewoon in excel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisenmagic schreef:Ik ga deze keer ook meedoen
in de maand maart heb ik veel spuolen gekocht vanwege de aankoop van Magic
MAART
mes €1
Spatel €1
Lederolie€11,95
Vetkwast €2,13
Lick it spullen €19
leren singel €49,95
Confidence EQ €10,95
Fenegriek poeder €12,50
Lerenhalster €30
Schrijf blok €4
Zakje snoep €2,75
Dan was er ook nog korting bij de hypo plaza in den haag veel korting gehad:
Uitrijdeken HV Polo €35
Halstertouw Eskadron €8,21
Longeersingel €29,96
Pavo care for life 3k €3,71
Graasmasker global €11,20
totaal maand maart : €231,36
APRIL
Stalling: €225
VeraaaBalloo schreef:Oeh, ik zie best wel grote bedragen voorbij komendan ben ik in vergelijking niet zo veel kwijt.
In de maand ben ik ongeveer 90 euro kwijt. Biks/luzerne koop ik altijd in grotere partijen. 60 euro aan kwijt en daar kan ik z'n 3 maand mee. Dus zegmaar 20 euro in de maand. (Zit mineralen blok bij van de laatste keer, dat hoeft maar een keer in de 4 maand ongeveer.) 50 euro stalling en 20 euro an vlas. =90 euro. Kuil betalen we 1 keer in het jaar alleen voorrijkosten. (Moet dit jaar nog betaald worden geen idee wat het kost, word vereelt door 6en dus valt ook wel mee.) verder koop ik niet zo vaak nieuwe dingen om dat alles nog goed is. En mijn paard heeft goeie hoeven dus rond de 14 weken of langer word hij bekapt. (Als ze te lang worden) 25 euro.we moeten wel alles zelf doen trouwens, voeren en mesten etc. Gemiddeld 3 keer in d week voeren (ga meestal vaker heen om te rijden) (verdeelt met z'n 6en) geen idee wat benzine kosten daar voor zijn
HiFive5 schreef:listiglistje schreef:Als ik geen wedstrijden zou rijden was ik waarschijnlijk maar 1/3 van de (nu) maandelijkse kosten kwijtduur geintje...
verdien je dan ook iets aan de wedstrijden?
iEmmaaa schreef:Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens, hoe hoger je komt betekent niet dat je perse meer lest als iemand die lager rijd![]()
Maar subtop is idd een flinke kostenpost, vaak ver rijden en hoger inschrijfgeld. Mag ik vragen in welke regio je woont? Hier wordt namelijk regelmatig Zz licht gereden. Eigenlijk op bijna alle wedstrijden waar je z kunt starten kun je ook Zz licht starten.
iEmmaaa schreef:Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens, hoe hoger je komt betekent niet dat je perse meer lest als iemand die lager rijd![]()
Maar subtop is idd een flinke kostenpost, vaak ver rijden en hoger inschrijfgeld. Mag ik vragen in welke regio je woont? Hier wordt namelijk regelmatig Zz licht gereden. Eigenlijk op bijna alle wedstrijden waar je z kunt starten kun je ook Zz licht starten.
Olikea schreef:Ik schrik vooral van de hoogte van het stal geld wat sommige hier betalen .
Ik ga morgen mijn nieuwe aanwinst halen en betaal dan 85 euro per maand incl. Hooi voor weidegang en paddock met schuilstal. Verder wel dhz samen met een vriendin.
_helga_ schreef:Klopt ik betaal 325 voor binnenbak, buitenbak(altijd te rijden), longeer cirkel overdekt, poetsplaats met warm water, binnen buiten zetten en voer.
Er worden veel dingen georganiseerd!
En uhh woon niet in de stad
sneeuwpop schreef:Nou ja,..als je je brood ermee wil verdienen....
ik nog veel prijzen waarbij het meer op hobby lijkt voor een pensionhouder..