Maar ik vroeg me af of hier misschien mensen zijn die een plekje over hebben voor mijn Friese merrie. Ze staat nu super, maar moet helaas weg bij de huidige plek vanwege overstap op ingepakt ruwvoer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Happinez, wij zitten in zeeuws-vlaanderen! Wij hebben al heel wat advies gevraagd omtrent ons dak en isolatie, want wij hebben het dus gehad dat alle steenwol is gaan schimmelen en dat hebben we godzijdank snel ontdekt en weg kunnen halen, maar anders was heel ons dak er aan gegaan vrees ik
boemel schreef:Oja de dakisolatie hebben we via de Comfort company gedaan.
MaritB schreef:Vanmiddag alvast m’n koets naar de manege gebracht en daarna met de kindjes en pony’s weer terug want zij gingen ook mini-marathon rijden ohz en papa en mama hebben gerend.. (zonder enige ren conditie) we waren bekaf haha maar ze hebben het super leuk gehad.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Edit; heerlijke foto Karin
Matheno schreef:Lys_PPA schreef:Wat zou jullie eerste gemotoriseerde apparaat zijn dat jullie aanschaften bij verhuizing naar locatie met rijbak en veel grond? Quad, loader, tractor etc?
Ik denk een minitrekker mèt voorlader. Daarmee kun je de bak slepen, de mesthoop aanduwen en ophogen, maar ook je land frezen, zaaien en bemesten. Als je stallen hebt met een voorwand die los kan kun je er zelfs de stallen mee leeg scheppen.
Audesta schreef:Hier voor de verschillende werkzaamheden verschillende dingen. Een quad voor het slepen, nog 1 het hooi rondrijden (met aanhanger) en dan een loader die we bij de vorige hooileverancier echt nodig hadden omdat die grote pakken hooi kwam brengen maar nu we bij Corsten zitten niet meer echt nodig hebben. We zijn dan ook aan het overwegen om te gaan kijken om die in te ruilen voor iets handzamers haha.