Joanne_ schreef:Dais_ schreef:Ik ben even aan het kijken voor die rente opslag, maar je moet een taxatie rapport aanleveren en dat kost +- 600 euro? Volgens de rabobank zouden we nu een opslag hebben van 0,2 procent en als we naar 0,0 zouden gaan dan scheelt het 44 euro per maand.
Ik ben wel een beetje teleurgesteld nuIk zag ook al een eb en vloedbak voor me, maar helaas
Ik ben een super stille meelezer.. Maar wij hebben onze WOZ waarde bij de Rabobank aan kunnen leveren. Heeft ons de kosten voor een taxatie rapport bespaard
Dankjewel voor je reactie, altijd goed om wat slimme tips te delen, heb ik er niks aan, dan een ander wel

Onze woz waarde is niet zo hoog, dat maakt het verschil helaas niet goed. Wellicht nu voor komend jaar wel, dus dat willen we nog even afwachten. Als dat al scheelt kunnen we dat aanvoeren en anders laten we het taxeren zodra de aannemers verder klaar zijn

@Boemel, spannend een kijker voor Mir, ik snap dat je gevoel en verstand soms wel botsen. Wanneer laat hij iets weten?