Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hier rijdt men dagelijks over en weer met de paarden. spatter schreef:iemand ooit met zijn paarden naar Duitsland geweest voor een wedstrijd of vakantie?
spatter schreef:Hangt voor mij van de situatie af. In jouw voorbeeld zou ik het wel doen.vragen jullie dan steeds een gezondheidsverklaring aan?
Maar die snelweg loopt wel dicht langs de Nederlandse grens en ik was met een trailer i.p.v. vrachtwagen.
Dus eigenlijk valt het tegenwoordig best mee, al blijf ik het vreemd vinden dat een gezondheidsverklaring in deze tijd van een Verenigd Europa nog nodig is. XUlyssesX schreef:Hallo allemaal,
Is dit een open topic of besloten?
Ik heb mijn paard en zijn gezeldschap shet bij mijn schoonouders staan en regel daar alles rondom de paarden ( het voeren , mesten etc) Echter heb ik vragen over hoe jullie , van jullie mest af komen. Om hier nu een aparte topic voor te open lijkt me wat teveel. Volgens mij zit hier genoeg kennis.

)
Ook al is het ‘vies’ hout of hardhout. We hebben de omheining van ons oude huis 100% onbeschadigd meegenomen naar het nieuwe huis, dus ik dacht dat geen enkel paard er van zou eten, maar helaas… De stroom zit er tussen ipv voor de planken, dus daar kunnen ze vakkundig omheen knagen.