Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brendaaaa schreef:hahaha dus meer mensen die gewoon weer terug gaan... maarrrrr, wel onbeperkt dan ook? Of gaan jullie dan weer met hooibeurten werken. Ik wil dus los EN onbeperkt. Volgens mij maakt het bij mij niks uit, want die kleine vreet gewoon net zo snel uit zn hooinet als uit een voerton op de grond bijv. Dus nu denk ik aan een hoek in de stal afzetten, zodat ik daar hooi in kan stouwen. Eigenlijk hetzelfde als een haybar, maar dan heel oldschool.
NiFallor schreef:Aan zoiets had ik ook al aan zitten denken. Hoe heb jij het net vastgemaakt aan de bak?Ik heb geen buizensysteem omdat ik wil dat het geluidloos is. In de bak zit een net waar ik het hooi onder leg. Het net zit dus vast aan de bak en kan in één hoek open en dicht, zodat ik het dus kan vullen.
Grit schreef:NiFallor schreef:Aan zoiets had ik ook al aan zitten denken. Hoe heb jij het net vastgemaakt aan de bak?Ik heb geen buizensysteem omdat ik wil dat het geluidloos is. In de bak zit een net waar ik het hooi onder leg. Het net zit dus vast aan de bak en kan in één hoek open en dicht, zodat ik het dus kan vullen.