Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Welk bedrijf heeft die pur isolatie gedaan bij jullie? Wij zoeken ook nog iemand.
Hele dak vervangen is hier nog niet nodig. Meerdere aannemers laten komen, maar allen zeggen dat het zonde is van het geld. Of ze hebben er geen zin in omdat het allemaal zo schots en scheef ismaar wat extra isolatie zou wel fijn zijn.
boemel schreef:Veel mensen waren kritisch, zeiden dat we een vochtprobleem zouden krijgen in huis. Dat het huis ongeschikt was om zo goed te isoleren.
In praktijk is de luchtvochtigheid in ons huis eerder laag dan hoog. Het is goed uitgepakt gelukkig!
Ons dak was een onbeschoten kap, maar de dakpannen waren nog goed. De isolatie is een speciale pur die door een bedrijf aangebracht is.
Niet aan gedacht dat de dakpannen daardoor vast zijn gemaakt. De dakgoot moet vervangen worden, maar de pannen kunnen er niet meer af. Dat is nu wel een dingetje namelijk
MarjanB schreef:Lekker ritje gemaakt, helemaal buiten adem en kapot maar goed Lando had lolnu maar ff uitmesten
Moska schreef:Als je taxatiewaarde een bepaald % hoger is dan je hypotheek, kun je in een lagere rentecategorie komen. Of wanneer je je huis energiezuinig maakt (weet zo even niet vanaf welk energielabel dat is, vanaf A gok ik), dat je dan korting op de rente krijgt
horsii schreef:Paardaanhuis, neehoor wij zijn ook van de maten afgeweken.
Ze kunnen gewoon aanpassingen doen.
Onze stallen zijn 3,10x3,70 bijvoorbeeld.
En de schuilstal 5,35x6
En de opslag 6x4.
Dais_ schreef:Ik ben even aan het kijken voor die rente opslag, maar je moet een taxatie rapport aanleveren en dat kost +- 600 euro? Volgens de rabobank zouden we nu een opslag hebben van 0,2 procent en als we naar 0,0 zouden gaan dan scheelt het 44 euro per maand.
Ik ben wel een beetje teleurgesteld nuIk zag ook al een eb en vloedbak voor me, maar helaas