Vorig jaar juli
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Oh dat is wel een goeie inderdaad.. stroomdraadjes over de grond.. tis inderdaad heel erg zonde dat ie niet gewoon hier blijft.. hij zou ook mákkelijk over het hek kunnen springen, maar dat doet ie dan weer niet![]()
![]()
Trouwens... vorig jaar hebben jullie mij aan de eco-buster gekregen.. kreeg nu een mailtje dat de navulverpakkingen in de aanbieding zijn (per 6)..Ik ben 100% voor, dus ga ze weer bestellen, en waarschijnlijk ook in de schuilstallen ophangen
Nice bianca!
Gelukkig valt de schade mee Maartje!
Karin_deB schreef:xXutopiaXx schreef:Oh dat is wel een goeie inderdaad.. stroomdraadjes over de grond.. tis inderdaad heel erg zonde dat ie niet gewoon hier blijft.. hij zou ook mákkelijk over het hek kunnen springen, maar dat doet ie dan weer niet![]()
![]()
Trouwens... vorig jaar hebben jullie mij aan de eco-buster gekregen.. kreeg nu een mailtje dat de navulverpakkingen in de aanbieding zijn (per 6)..Ik ben 100% voor, dus ga ze weer bestellen, en waarschijnlijk ook in de schuilstallen ophangen
Nice bianca!
Gelukkig valt de schade mee Maartje!
Ik dacht jippppieee, maar wij hebben die van insect free.
Zouden die er ook op passen? Weet iemand dat?
https://www.insect-free.eu/start-set-di ... J1EALw_wcB
Malenka schreef:Ja, rust vind ik zo belangrijk in het hele beleringsproces. Ik hoef binnen een week geen nette rondjes te kunnen draven als mijn paard daar nog niet aan toe is. Zolang mijn paarden er zich maar comfortabel bij voelen, dan ben ik ook blij.Wat goed zeg! Mooi rustig opgebouwd.
Robijntjah schreef:Netjes gedaan zeg. Ik vind ifors echt prachtig
Net even ons uitgeleeft bij onze bekapper en deze schatjes mag ik van de week gaan ophalen:[ [url=m/b9Jbf6.jpg]Afbeelding[/url] ]
betadine schreef:Het zijn echt 3 paarden met een super fijn karakter! Ondanks dat ze nog jong zijn (5.5 jaar, 4 jaar en 3.5 jaar) zijn ze stuk voor stuk doodbraaf. En verder zijn ze ook vrij nuchter qua karakter, maar daar staan de rassen wel bekend om.Retje: Goed bezig. Je lijkt echt fijne paarden te hebben. Deze zomer gaan we is op pad als je een kluspauze nodig hebt