Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tinky12 schreef:sloerie's zijn creatief hoor
, dat ben ik met je eens! Kijk maar eens naar de foto, het scheelt niet veel, pony vergeet alleen 1 (vrij belangrijk) ding.
Citaat:Hier net weer een rondje: "blijf je zitten, want ik ga mij overal de tandjes van schrikken, gewoon omdat het leuk is" gehad.

Een keer per dag mest eruit, water en hooi vullen. Als hooi niet genoeg kan zijn voor 24 uur voer ik 's nachts uit mn werk nog zodat ze 's ochtends zonder twijfel genoeg hebben. Ik ga echt mn bed niet uit voor de paarden 

Kyra is wat smaller dus misschien in de toekomst maar eens op haar proberen of het wel gaat dan. Zonder mn laarzen kan ik niet zo goed, heb graag steun rondom mijn enkels. Stalen neuzen bij de paarden heb ik trouwens nooit, gevaarlijk!!! Als een paard daar op springt deukt het heus wel in, byebye tenen, auw!

Caily schreef:: Stalen neuzen bij de paarden heb ik trouwens nooit, gevaarlijk!!! Als een paard daar op springt deukt het heus wel in, byebye tenen, auw!
http://www.utilitydiadora.nl/uploads/2/ ... v20345.pdf
Kan Ray lekker in het sto