Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sultan15 schreef:Hoi allemaal,
106 pagina's terug lezen is een beetje teveel van het goede, maar ik heb wel een vraagje waar jullie mij vast een beetje bij kunnen helpen. Ik ben opzoek naar een slowfeeder voor in stal. Ik heb een aantal wensen/eisen en ik vroeg mij af welke slowfeeder jullie mij aan de hand daarvan zouden aanraden.
De wensen/eisen zijn:
- de slowfeeder moet zich op de grond bevinden zodat ze in een natuurlijke houding kan eten (dus geen hangend hooinet)
- de slowfeeder moet het liefst zo min mogelijk ruimte innemen in de stal
- geen net/zak, maar echt een bak waar een rek of net overheen zit
- het rek/net moet absoluut veilig zijn voor een veulen aangezien de merrie op dit moment drachtig is.
Dus, wie van jullie weet een slowfeeder die hieraan voldoet? En zouden jullie uberhaupt een slowfeeder gebruiken i.v.m. het veulen? Er moet natuurlijk geen hoefje o.i.d. in blijven hangen.
bedankt alvast!
dblijham schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een hooinet dat over een midibaal past of een bedrijf dat zo'n net op maat kan maken. Ik ben met 2 bedrijven aan het mailen hierover maar blijkbaar is het heel moeilijk om een net op maat te realiseren.
Iemand enig idee welke bedrijven ik nog kan mailen hierover?
BBolluijt schreef:Tijdens Horse Event kregen we veel vragen naar slowfeeder-netten in speciale maten. we maken nu standaard zakken 90 x 80 en 120 x 80 cm en vierkante netten 80 x 80, 100 x 100, 200 x 200, 240 x 240 en 280 x 280 cm in verschillende maaswijdtes.
Ondertussen hebben we op aanvraag ook hooizakken gemaakt van 300 x 100 cm etc etc.
kijk even op onze site http://www.cavalo.nl/staluitrusting/hooinetten.html