Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Hoe komen jullie eigenlijk aan je wilgentakken , ik weet ook geen categorie voor Marktplaats
Kukkie schreef:Hoi Arno, ik kreeg laatst op YT een berichtje van iemand, met een tip voor meer pageviews. Die plak ik hier even onder.
Daarbij kun je zelf ook steeds bij een enigszins relevant filpje jouw filmpje als reactie plaatsen. Wordt dan veel op geklikt.
En wellicht kun je je filmpjes dubbel plaatsen, met een engelse nasychronisatie?
Hey there fellow YouTuber
I was checking out some of your videos earlier and couldn't help but notice you had low view counts. Which is a real shame because I thought you had some great content
So I thought I would lend a hand and send you a message on how I get a ton of video views to my videos.
All it really is, is
http://tubetrafficmemberships.com use it to generate the initial burst of traffic, after that YouTube does the rest in ranking the video and people start to flock.
I don't know if it will definitely work for you but they're running a 1 penny promotional right now for 45 000 video views, so it's worth a shot I'd say
Anyways, best of luck!
Yours Truly, (jaja, nu al 'mine, truly'!)
Rosanne
laura1986 schreef:Heeft iemand hier ervaring met Bio-Ron? Voor weidebeheer maar ook voor de rest van de voeding etc.?
DubbelDun schreef:@pmarena: je kunt ze idd in een emmer water zetten. iig schuin afsnijden voor een groter oppervlak.