@spatter: nou daar ben je lekker mee dan Hopelijk kan je eigen TA meer voor je betekenen en doe de pijnstillers wat ze moeten doen.
meggiemeg
Geplaatst: 24-12-15 17:59
Mijn man had bedacht dat we dit jaar wel 3 kerstdagen kunnen hebben. Ik vind het allemaal prima. Heb dit jaar niet zoveel kerst als andere jaren wat betreft de versieringen. Maar er staat wel het een en ander. Mijn moeder komt altijd 1ste kerstdag en dit jaar hebben we mijn zwager in huis er extra bij. Ik vind het leuk om uitgebreid te koken en daar klaagt niemand over! En inderdaad buiten de paarden om en met de honden naar het bos is het lekker niets doen of dat waar we net zin in krijgen. Spelletjes of zo of lekker in een tijdschrift bladeren, of een film kijken.
Bnet
Geplaatst: 24-12-15 18:38
Wat een lastige beslissing om Andor nu al met pensioen te doen... Al lees ik dat het je ook veel rust geeft, dus dat is dan ook wel weer fijn
DD: jep, dat is roze! Leuk!
Basje is leuk! Ik vind blauwe ogen toch altijd wel bijzonder.
Oef Spatter, fijn zo vlak voor de kerst... Not!
Laatst bijgewerkt door Bnet op 06-05-24 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Vorig jaar heb ik de hele kerst in Nederland gedaan, je gaat immers niet voor 1 dag heen en weer (dat was samen ook goed voor 23 uur). Dit jaar blijf ik wel in Frankrijk en hebben m'n ouders even pech. Afgelopen weekend hebben we daar al een soort kerst gedaan
Toen ik nog op stal werkte had ik meestal met kerst vrij omdat ik op nieuwjaarsdag werkte. Maar het had van mij net zo goed andersom mogen zijn, maar de rest had allerlei feesten op oudejaarsdag dus waren die niet in staat om de volgende dag te werken
Hier staat morgen ook konijn op tafel (en tapas en soep en ree biefstuk en en en)
Sterkte yontheke, ik vind het een dappere en juiste beslissing.
Oh bah spatter, kiespijn is een hel! Hoop dat de antibiotica hun werk doen en dat je de kerst een beetje goed doorkomt.
Voor nu weinig te melden, behalve dat mijn merrie nog steeds extreem hengstig is..... Pony heeft haar al een aantal maal besprongen, zonder succes. Hij is te klein , merrie heeft wel allemaal bijt en schaafwondjes op haar lijf. Hi hi hi, normaal gesproken wil ze geen enkel paard in haar nabijheid hebben, nu weet ze niet hoe maf ze moet doen om haar billen tegen de pony of de Lompe Lolly te duwen . Lompe Lolly loopt steeds weg als ze er aan komt gesopt
Er zijn merries die gaan liggen om zich door kleintjes te laten dekken
Bwor
Geplaatst: 24-12-15 21:45
Eindelijk kan ik dan ook echt reageren, volg het topic al een hele tijd en post af en toe ook wel iets. Maar sinds vandaag is het dan echt definitief, vanmorgen de sleutel gekregen van ons nieuwe huis en rond 1 februari kunnen de paarden aan huis komen Het heeft 4 jaar geduurd voordat we wat vonden maar het wachten is beloond. Straks hebben de paarden een stuk van ongeveer 4000 m2 tot hun beschikking met schuilstal, we zijn van plan om er een paddock paradijs van te maken, het is overigens allemaal bos dus we zullen creatief moeten zijn Tips voor een paddock paradise in het bos zijn dus zeker welkom!
De rest van jullie ook allemaal een mooie kerst. Wij rijden dadelijk onderweg naar pap en mam even langs 'ons' veulen.
Solleke_Noah
Geplaatst: 25-12-15 12:08
ohjajoh6 schreef:
Fijne feestdagen!
Hier net weer een rondje: "blijf je zitten, want ik ga mij overal de tandjes van schrikken, gewoon omdat het leuk is" gehad.
Haha zo eentje heb ik ook, vandaar de bomproof ijslander die maandag komt....
Fijne feestdagen iedereen
MarijeR
Geplaatst: 25-12-15 12:10
Fijne feestdagen allemaal!
Hier begon de dag idd met voeren en paddocks uitmesten, heerlijk Ben het voerhok aan het opruimen, was hard nodig. En bakken voer bijgevuld, nu is ineens mijn pallet met zakken voer bijna leeg... Volgende week dus maar weer bestellen. Zo nog even stallen mesten en alles klaar zetten voor de middag ronde.
Spatter, hopelijk niet teveel last van kiespijn!
Hier geen hengstige merries, alles loopt nog met volle buik
Haha lekker claudia. Hier net alles klaar voor de paardjes. Ga ik zo zo ff halen voor de start van een zandwegkuurtje en daarna naar mijn schoonmoeder. Ben blij dat ik lekker een paar uurtjes buiten kon zijn voordat we de rest van de dag binnen gaan zitten...
spatter
Geplaatst: 25-12-15 13:29
sure lee de namen staan in andere volgorde als de paarden/mensen
iedereen hier ook een fijne kerst
Helaas vannacht pas om 5 uur in slaap gevallen na een hoop pijnlijke uren, werd echt gek van de pijn Uiteindelijk ontdekt dat als ik hele gekke bekken trek , de pijn zakt. Zal wel komen omdat de bloeddoorstroming dan beter is maar wat was ik blij dat iets hielp, en rechtop zitten want plat liggen gaat ook niet.