Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Die ton met die gaten werkt alleen als er veel hooi goed aangestampt in zit. Zodra het minder wordt krijgen ze het er niet meer uit. En idd veel zand komt er in.
Voor mensen met versleten/kapotte netten....waar slijten ze precies; aan de randen waar ze vast zitten of echt door de paardentanden ??
Kasmir schreef:oké duidelijk! Ja dat maakt bij mij niet zo uit... Ik ben juist nu zo lang aan het klooien om een half pak hooi in dat net te proppen. Leek me juist wel handig rek eraf hooi erin kwakken en rek erop ik loop wel met kruiwagen hooi die kant opIk heb het net erin als net omdat ik hem dan gemakkelijk naar stal mee kan nemen, hem op stal kan vullen en vervolgens gevuld in de kist kan gooien. Daarbij was het ook heel gemakkelijk om te maken. Gewoon aan 4 kanten een oog in de kist schroeven en aan 4 kanten in het net een karabijnhaak en klaar x).
marengolike schreef:Hoi.
Hoe maken jullie een Slowfeeder in een bak?
Ik ben aan het kijken hoe ik in mijn palletbak iets van een Slowfeeder kan maken. Hoop dat iemand mij kan helpen
JastieHorse schreef:Heeft iemand toevallig ervaring met deze netten? http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr