Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:Ik moet hem gewoon even delen. Mijn inzending voor de kunstbokaal is af en ik ben er zo blij mee!
[ [url=m/5t8dPR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Robijntjah schreef:[ [url=m/hmA8un.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xAN0Tr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/So3Fj4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XJJUj4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik over mijn vreemde paarden angst en deels over mijn konijnen angst heen ben![]()
En wat hebben Natasja en Kevin zonder voorpluk hard gewerkt al zeg.
De mannen hebben nog wat palen gezet.
Retjethorse schreef:Akshay: Hmm ja, als het moet, dan moet het zeker.Misschien is dat een idee, een vriend zoeken die het voor mij doet.
Voorlopig is het just me, myself and I met de paardjes.
Achaiah: Heel fijn om te hebben inderdaad, want zonder al die spullen kunnen er geen paardjes komen.![]()
Jij zult je spieren wel nog een tijdje voelen vrees ik.
DubbelFun: Verschrikkelijk zeg hoe iemand een dier zo kan mishandelen... Erg moeilijk om het vertrouwen te winnen ook. Vooral zelf heel veel geduld hebben, maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
En die Boon durft nogal.![]()
Flew: Ik heb echt geen tijd om snoeiwerk er nog bij te nemen, dan moet ik helemaal niets meer met mijn paarden doen.Echt, respect dat jullie het allemaal kunnen!
![]()
MarloesHJ: Wow, respect om zoveel haag te snoeien.
Malenka: Haha die Roos. Dat zou mijn Naranja ook doen, die kruipt ook graag onder draden door en is daar inmiddels zeer handig in.
Belker: Ziet er goed uit die track! Ben je niet bang dat het modderig gaat worden als het gras weg is?
Morgen ben ik van plan om voor het eerst op een van mijn jonkies te zitten. Ze is super braaf als ik mijn been over haar rug heen leg en ik heb het gevoel dat ze klaar is voor het zitten. Ben zo benieuwd!
Robijntjah schreef:Hier moeten we iets gaan verzinnen om de tuin weer hond-ontsnappingsproof te maken
Hij liep vanochtend bijna op de n-weg.