Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Mooie bouw ook al voor een 2 jarige, die fries.
Ik heb sinds gisteren een regengoot aan de stal. Ik hoop dat die nu niet meer via de onderkant nat wordt. Stal is nu leeg om te kijken of er nog water binnenkomt en nu regent het natuurlijk niet meer.
Nou ja, gelukkig is het droog, dat testen doe ik wel een keer als het weer gaat regenen
Lynn_Nikita schreef:Mooie bouw ook al voor een 2 jarige, die fries.
Karin_deB schreef:Oh mijn god. Ik wil Dije graag reserveren want wat een kerel zeg![]()
Wij zijn weer geld aan het strooien. 1 april (geen grap) wordt de dierenkooi geplaatst voor de varkens en kippen en in augustus starten ze met de verbouwing boven (een dakkapel over gehele zijde plaatsen +extra badkamer).
JudithO schreef:Ik stond me te verbazen dat Jolly zo enorm vies was en nam daarvan een foto vanuit huis. Totdat ik zag hoe het werkelijk in elkaar stak...
[ [url=m/Gk8r7O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tel Jolly's benen.
Jawel, hij staat op 3. De vierde hangt vast in Miracle's manen. Echt goed vast ook, ik had maar heel weinig speling om Jolly's voet los te kunnen krijgen.
Gelukkig hebben ze er niks aan over gehouden behalve enorme spierpijn voor Jolly voor deze ongevraagde rek- en strekoefening
Karin_deB schreef:Ik zie net dat mn weide waar ik Perlka over gestrooid heb allemaal bruine plekken heeft![]()
Herkent iemand dit? Is dit normaal?
belle_boef schreef:Karin_deB schreef:Ik zie net dat mn weide waar ik Perlka over gestrooid heb allemaal bruine plekken heeft![]()
Herkent iemand dit? Is dit normaal?
Meestal gebeurd dat als er niet snel genoeg water overheen gaat. Dan verbrand het gras maar dat kan ik me nu haast niet voorstellen