Ze hebben hier alleen bijna alle zandpaden óf weggehaald óf vervangen door puinpaden, door de ruilverkaveling

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fabster schreef:Net terug van rondje bos. 20 Km op de teller. En het ging zowaar nog redelijk relaxt ook (op een paar uitspattingen na). Volgens mij doen die grote scharen toch wel wat. Voor het schrikken natuurlijk niet, maar voor dat drammen daarna wel.
Ze hebben hier alleen bijna alle zandpaden óf weggehaald óf vervangen door puinpaden, door de ruilverkaveling. Dat haalt wel de snelheid uit mijn ritten, want Caj houdt daar helemaal niet van. Ze slingert van kant naar kant alsof er sluipmoordenaars op haar loeren, in de hoop dat ze ergens aan een zijkant een zachte bodem vindt. Dus kon alleen draven in het bos. Maar op de heen en terugweg niet. Vind ik wel jammer. Maarja...
Caily schreef:Het ligt denk ik voor een gedeelte ook aan de oorspronkelijke grondsoort. Hier in oost Groningen (klei) hetzelfde. Terwijl rondom Groningen stad en Drenthe (zand) juist echt mooie zandpaden.
Verder weinig te melden hier, heerlijk relaxen bij de paarden. Vandaag mijn hond.. eeh paard... uitgelaten
[ Afbeelding ]