Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Even een vraagje levert de boerenbond/welkoop ook stro korrels ?
Suzan1 schreef:waarom denk je dat WLD door het gebruik van strokorrels is genezen?
russel schreef:diana1 schreef:De chopped korrels kun je verkrijgen bij Haardhout.nu
Op hun site staat dat het tijdelijk niet leverbaar is, of is die site oud?
Jose22 schreef:Ik ben super tevreden over de strokorrels, maar je moet het m.i. niet gebruiken bij zogenaamde 'viespeuken'. We hebben het in onze stal bij alle 3 de boxen uitgeprobeerd (in alle boxen liggen ook staltegels) en alleen bij die van mij bleek het een enorm uitkomst. Bij de andere 2, die van zichzelf niet zo netjes zijn, was het uitmesten enorm veel werk en hierdoor geen goede optie.
Enige minpunt vind ik dat je er niet de 'beloofde' 18 weken mee doet (20 zakken), maar slechts 14. Maar misschien is dat mijn eigen schuld, omdat ik dagelijks de natte plekken verwijder.
Wat betreft de hoeven; ik merk alleen dat er e.e.a. 'aankoekt' als ik de stal te nat laat worden en de hoeven te lang (onze paarden staan zonder ijzers).
Overigens; ik gebruik crushes strokorrels van Zeolite, die probeerde ik dus weer te bestellen maar nu lees ik op de website dat het bedrijf gestopt is? Weet iemand hier meer van? Ik heb nu maar ecobodem besteld.