Malenka schreef:Ik moet hem gewoon even delen. Mijn inzending voor de kunstbokaal is af en ik ben er zo blij mee!
[ [url=m/5t8dPR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat dus 3x achter elkaar 

van DF, leuke kleurtjes zo! Katten kunnen af en toe zo suf zijn, moest lachen toen ik het las!
zo mooi opeens.
)
Akshay, Het is acrylverf en kleurpotlood op aquarel papier.
Malenka schreef:Ik moet hem gewoon even delen. Mijn inzending voor de kunstbokaal is af en ik ben er zo blij mee!
[ [url=m/5t8dPR.jpg]Afbeelding[/url] ]

En wat tof dat je op Jay hebt mogen zitten. Ben benieuwd naar de foto's
Het was wel prachtig weer ook om lekker buiten bezig te zijn
.
. Ik kan het je niet aanbevelen.
.
Goed bewaren, leuk voor 'later'
.
. Het wordt steeds kaler en kaler nu... Geeft weer ruimte voor nieuwe bomen en planten
.
.
rondjes rennen in de schuur super mooi gevonden. Mijn eerste beeld er bij was een soort trainingsmolen. 

En wat is die Jay toch knap ook...
Ik vind het altijd prachtig om te zien en zoiets zou echt leuk zijn (ook ivm privacy waar ik van hou) om rond mijn grond te zetten, maar ik zie mezelf echt geen 1.5 hectare haag snoeien.
Ik zie mezelf eigenlijk helemaal geen haai snoeien om eerlijk te zijn... 
Morgen worden mijn weidepalen geleverd, en verder zijn alle benodigdheden voor de grond te omheinen besteld. Ook het graszaad is besteld. We zijn weer enkele duizenden euro's lichter.
Maar ook wel weer fijn om allemaal te hebben!
het is rotweer. Sinds gister al dichte mist
maar hij is leeg. Nu opgehoogd met zand kijken of dat zo wil en hij niet nat gaat worden. Ze gebruiken hem voornamelijk als wc
Retjethorse schreef:DubbulFun: Is Peppy altijd zo lastig te aaien/vangen? Zit daar iets achter dat hij/zij zo is?