Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Penotti schreef:Hier was het ook modder voordat we het hadden laten keren.
Je moet wat dat betreft kijken wat zit er onder, zodat bij keren het goede boven komt.
Zit dat er niet onder ja dan houd het op.
Laag dan kun je denk ik niet veel anders dan ook draineren. Of je moet wel een heel stuk gaan ophogen. Maar ook dan zou ik mijn eigen zand niet wegdoen, want dan heb je nog meer zand erbij nodig en word het een hele dure kostenpost.
_Penotti schreef:Hier was het ook modder voordat we het hadden laten keren.
Je moet wat dat betreft kijken wat zit er onder, zodat bij keren het goede boven komt.
Zit dat er niet onder ja dan houd het op.
Laag dan kun je denk ik niet veel anders dan ook draineren. Of je moet wel een heel stuk gaan ophogen. Maar ook dan zou ik mijn eigen zand niet wegdoen, want dan heb je nog meer zand erbij nodig en word het een hele dure kostenpost.
MarliesR schreef:Snap alleen niet hoe sommigen van jullie zulke lage prijzen voor het keren hebben![]()
Goedkoopste wat ik tot dusver gequote heb gekregen is €1.200 (maar was op uurbasis, dus dan kan het ook nog tegenvallen). En "even putje laten slaan" klinkt ook lekker makkelijk, maar moet je ook net iemand hebben die dat betaalbaar kan doen natuurlijk.
Ik zou het liefste bovenlaag laten afgraven en dan echt goed zand erop met de juiste opbouw. Maar dan lopen de bedragen énorm snel op. Ik twijfel nog steeds, maar denk dat ik het hier ook toch ga laten leren. Heb naast de rijbak nog een stuk rechthoekig land liggen, net wat minder dan rijbakformaat, wat sowieso zo blijft ivm dat er trekkers door moeten kunnen daar. Dus als de bak dan te mul/droog wordt, kan ik daar ook nog rijden in de stoffige maanden.