Jester_ schreef:[ [url=m/rzIkp3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet een beetje bospony ook
En toch blijft ze knap!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keshia schreef:Ik heb nu 27.50 betaald.. en hadnnog iemand die voor 30 euro wilde komen scheren.. sorry maar ik vind 65 euro die er bij de ander gevraagd werd, echt veel te veel! Als het paard goed stilstaat, dan is het met 1.5 uur gepiept
Een goede scheermachine kost 400 euro, en daat kun je talloze paarden mee scheren, en het slijpen van de messen kost je ook max 6 euro.
Wel vind ik het een voorwaarde dat het paard netjes stilstaat, ofwel zo, ofwel gesedeerd.
Dan is het prima geld verdienen als je 40 euro vangt voor ruim een uurtje werk
ambre schreef:Ik vraag ook 75€ voor een paard en 65€ voor een pony.
Het is klote werk en apparaten zijn duur.Ik scheer max 3 paarden met de messen en kan streeploos scheren.
Het is risicovol werk en het kan idd heel snel als ze goed stil staan.Helaas zijn de meesten niet zo goed opgevoed als die van mezelf.
Als ik zie wat sommigen voor werk afleveren dan zou ik zelf liever wat meer betalen.
Nynkster schreef:Ik heb zelf gewoon een machine gekocht via marktplaats, kun je lekker zelf scheren.
Plus het feit dat ik dan in alle rust kan scheren, ze is top braaf maar als er anderen bij zijn wordt ze snel onrustig.
Op marktplaats heb je voor 150 wel een goede machine, messen laten slijpen en dan kun je zelf aan de gang.
En stel je scheert het paard 3 keer per seizoen, heb je hem zo terugverdiend
Kiekeboefje schreef:Nynkster schreef:Ik heb zelf gewoon een machine gekocht via marktplaats, kun je lekker zelf scheren.
Plus het feit dat ik dan in alle rust kan scheren, ze is top braaf maar als er anderen bij zijn wordt ze snel onrustig.
Op marktplaats heb je voor 150 wel een goede machine, messen laten slijpen en dan kun je zelf aan de gang.
En stel je scheert het paard 3 keer per seizoen, heb je hem zo terugverdiend
Goed bekeken, heb je zelf snel je kosten er weer uitHeb mijn meisje voor 2 week geleden laten scheren voor 25 euro, spotgoedkoop eigenlijk! Mijn pony heeft wel 3x minder oppervlakte dan een paard.
Hoe krijgen jullie je paarden na het scheren weer glimmend? Ze is zo dof :/ (en net een pandabeer!!!!)
[ [url=m/FLxHIp.jpg]Afbeelding[/url] ]