Ik ben wel van plan komende week eens te spitten naar de natte plekken, eens zien hoe nat het is en of het er uit moet (dan wel haha) en dan gooi ik er weer een pakje bij. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ben wel van plan komende week eens te spitten naar de natte plekken, eens zien hoe nat het is en of het er uit moet (dan wel haha) en dan gooi ik er weer een pakje bij. 

Heb helaas geen eigen trailer dus er "even" heen is geen optie.
), en ik ga dat denk ik maar proberen. Heb hier een trailer staan voor winterstalling, eens kijken of ik die mag lenen, merrie is immers geen slopert. Weet inmiddels wel dat vrachtwagen echt not done is, dan is ze wel echt bang, zou zomaar kunnen dat dat te maken heeft met import toen ze jong was... Heb er wel eens uit nood eentje in moeten duwen met sjovel, echt niet grappig, maar paardje moest verhuizen en klom bijna op het dak, ook die was gewoon woedend en niet bang dus tja, wat doe je dan... 

; heb hier ook enkel inloopstallen, ze staan van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op de wei en dan gaan de oudjes naar "binnen"; elk ruime inloopstal met ruime paddock.
; dat heeft hier ook even geduurd.

*gaat verder het topic lezen*
het teken dat we weer naar de bevriende boer moeten gaan