Leuk topic! Heb in het begin van het topic een reactie geplaatst en toen wat uit het oog verloren.. wij hebben de paarden al 8 jaar in eigen beheer op een weide een paar 100 meter van huis. Droom is om ze uiteindelijk écht in de achtertuin te hebben als mijn vriend en ik een huis gaan kopen dus ik blijf gezellig meelezen 
Momenteel hebben we 2 hectare land met twee grote inloopstallen en een zadelkamertje. Ons ene stuk land (1 hectare) is verdeeld in een paddock voor de inloopstallen en dan twee grote stukken weide. Het tweede stuk (1 hectare) is verdeeld in piste/paddock en de rest weide. Op dit stuk staat ook een klein bos dat als schuilstal dienst doet. Beide hectares zijn volledig omringd door beken, dus helaas hebben we in de winter véél last van water (we zitten ook op kleigrond). Als het echt te erg wordt verhuizen we tijdelijk naar de weide van een bevriende boer, is maar 60 are maar heel erg droge grond, super fijn dus!
We hebben drie paarden, alle drie ruin en 23 jaar, 12 jaar en 8 jaar. Rijden vooral recreatief maar met de 12jarige ben ik endurance gericht aan het trainen 
Wij hebben ook alles zelf gedaan, enkel de inloopstallen stonden er al, maar geen omheining, watervoorziening, elektriciteit, etc. Tot zover de introductie
*gaat verder het topic lezen*
edit:
onze situatie als er véél regen valt
het teken dat we weer naar de bevriende boer moeten gaan 
Laatst bijgewerkt door Solleke_Noah op 30-01-15 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt