Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calimero_ schreef:Dankjewel, maar dat zijn niet dezelfden. Die waren doorzichtig en zou ook graag die grote willen. Maar volgens mij is dat niet meer mogelijk.
Calimero_ schreef:Dankjewel, maar dat zijn niet dezelfden. Die waren doorzichtig en zou ook graag die grote willen. Maar volgens mij is dat niet meer mogelijk.
ogidni schreef:Calimero_ schreef:Dankjewel, maar dat zijn niet dezelfden. Die waren doorzichtig en zou ook graag die grote willen. Maar volgens mij is dat niet meer mogelijk.
Je bedoelt de bakken van de Samla serie.
De bak die jij bedoelt had een scharnierdeksel en een iets afgeschuinde voorkant en hadden inderdaad een inhoud van 90 liter, deze zijn volgens mij niet meer leverbaar. Wel zijn er van de zelfde serie nog 130 liter bakken, doorzichtig maar wel geheel rechthoekig en geen scharnierdeksel.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90102971/
Calimero_ schreef:Die heb ik inderdaad bekeken bij ikea maar mij leek juist dat halve deksel zo handig. De deksel van sammla bakken sluiten niet fijn.
ogidni schreef:Calimero_ schreef:Die heb ik inderdaad bekeken bij ikea maar mij leek juist dat halve deksel zo handig. De deksel van sammla bakken sluiten niet fijn.
Klopt daar moet je echt de sluit klemmen voor gebruiken. Voor dekens zijn deze bakken wel ideaal, je kan er een hoop in kwijt. Voor dagelijks gebruik met voer oid is het inderdaad niet handig.
BokitoZ schreef:Ik heb ze wel met de schuine kant. Er passen ruim 2 zakken voer van Pavo in. Heb er wel een plankje overheen andersv zakken ze door door het gewicht.