Nu ben ik een bange poepert.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Mentjuh, ik zit met hetzelfde probleem.... Ik begrijp dat je "gewoon" km moet maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Bij mij rijd veel verkeer, smalle wegen en bermen.
Het moet wel veilig zijn..... als mijn paard schrikt dan knalt ze tegen een auto.
Daarbij weten veel automobilisten niet wat een paard kan doen
ClaudiaHS schreef:In principe kan ik hier prima buitenrijden.
Brede straat en berm, nagenoeg geen verkeer.
Maar in de bosjes zitten wel monsters.
En het verkeer wat hier dan af en toe wel rijdt, rijdt gemiddeld 80-100 of zijn van die mega voertuigen met allerlei rare aanhangers er achter.
En omdat Melle al schrikt van opwaaiende blaadjes en spontaan vergeet dat ie moet remmen als vrouwtje daarvoor de hulpen geeft = levensgevaarlijk.
Selka schreef:Oke dit krijg ik niet bijgelezen![]()
De tegels komen van Mp. Ik zie ook super leuke koetjes voorbij komen
Sterkte met Oscar!
Wat kwamen de loonwerkers doen [***]?
Hier palen plaats drama. De grondboor op benzine komt nog geen 10 cm de grond in...
Djoena schreef:Ik moet zelf ook nog een trailer hebben. Wij maken een afdak waar hij onder kan. Maar ik ben zo'n prutsmuts dat ik alleen een trailer haal die ik zelf op kan knappen...dus het liefst hout. En het allerliefst gewoon een transporter die ik om kan bouwen naar trailer
![]()
Zoooooveeel dromen!
Ik heb wel voor weinig een pony concourwagen opgehaald van de week. Heeft een schilderbeurtje nodig en de assen moeten verstevigd worden. Maar die is gewoon te lassen en ik verwacht geen grote problemen.
ClaudiaHS schreef:Djoena schreef:Ik moet zelf ook nog een trailer hebben. Wij maken een afdak waar hij onder kan. Maar ik ben zo'n prutsmuts dat ik alleen een trailer haal die ik zelf op kan knappen...dus het liefst hout. En het allerliefst gewoon een transporter die ik om kan bouwen naar trailer
![]()
Zoooooveeel dromen!
Ik heb wel voor weinig een pony concourwagen opgehaald van de week. Heeft een schilderbeurtje nodig en de assen moeten verstevigd worden. Maar die is gewoon te lassen en ik verwacht geen grote problemen.
Ik heb nog een houten opknapper staan![]()
Alle hout moet worden vervangen en alles wat met de remmen te maken heeft.
Bodem en assen zijn goed + 4 nieuwe banden erbij.
We zouden er deze vakantie mee aan de gang gaan maar is er nog niet echt van gekomen zeg maar haha.
Selka droge grond?
Hier is de bovenlaag ook keihard maar als je er zo'n 15/20 cm in zit gaat het wel soepel.