MaritB schreef:Ik duim op een goede afloop!
Mijn Welsh heeft gisteren plakbeslag gekregen, kleinste plak opdracht voor mijn collega, ben er super blij mee.
Het is bedoeld als tijdelijk om hem meer comfort te geven waardoor zijn voet beter in balans kan komen. Tot nu toe, bevalt het.
Heb ook een nieuwe deken voor hem besteld om te proberen, ik ga toch een maatje groter proberen. (Wel gelijk 10cm erbij dus ben benieuwd)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Netjes gedaan !
Inderdaad erg krom dat je niet met plakbeslag mag starten ohz.
Heb vorig jaar ook geïnformeerd naar plakbeslag en hoof armor omdat mijn paard zijn ijzers continue eraf trapte en geen voeten meer over had.
Uiteindelijk ijzers er helemaal af gehaald en dat was even afgezien en doorgezet ook al zeiden ze tegen mij dat hij niet zonder kon. Ik heb inmiddels weer een blij paard met goede voeten.
Een droge plek is essentieel, dat hoor je gewoon te regelen als eigenaar.
Anders moet je geen dieren houden als je dat niet wil of kan bieden.
En natuurlijk heeft iedereen wel modderplekken waar het soppen is dat is logische in deze tijd van het jaar maar nergens droog kunnen liggen/staan dat vind ik niet kunnen.

Enkel rond de hooibakken waar ze rommel hebben gemaakt niet maar goed zoveel staan ze daar eigenlijk niet. Want ze halen nog steeds voldoende gras van de weide af blijkbaar.
Straks zullen ze naar de tijdelijke paddock gaan zodat het land weer wat kan herstellen en bemest kan gaan worden.
Boemel , wat een heerlijk plaatje.
Het was ook echt alsof het voorjaar was kwa weer, echt genieten met het zonnetje erbij.
Hier lijkt de patiënt zich weer iets beter te voelen, de ontsteking is onder de kaak doorgebroken dus de druk is er af en de koorts is gezakt.