Jester_ schreef:Allemaal een voorpluk extension kopen!!! De zielige voorplukjes mogen echt niet los, niet zichtbaar haha. En anders oornetje!
Extensions gaan me echt te ver, het is een paard geen mens

Oornetje is nog wel een idee dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jester_ schreef:Allemaal een voorpluk extension kopen!!! De zielige voorplukjes mogen echt niet los, niet zichtbaar haha. En anders oornetje!
SharonIndezz schreef:Ik laat bij mijn paard een stukje van de manen bij de voorpluk groeien, werkt prima
Seltje schreef:Wie scheert hier nu weer de staart op? Zou die eens een filmpje willen maken van hoe je dat netjes doet? YouTube geeft bij mij geen duidelijke resultaten.
DreamGuide schreef:Hier wel een goede voorpluk (niet te dik, niet te dun) maar ik kan absoluut niet invlechten dus het ziet er altijd als een slagveld uit. Oornetjes ben ik niet zo gek op.
@liekec, ik heb dat probleem soms ook met mijn tondeuse, maar dat is echt wel een dure met een hele sterke motor, maar mijn paard heeft gewoon heel stug, dik haar op de benen dus daar heeft zelfs een goede tondeuse problemen mee. Ik weet niet hoe het haar op de benen van jouw paard is?