Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Deed mijn haar vroeger ook weleens paars of oranje, nu wat meer experimenteren met de natuurlijke kleurtjes.
maar hey, ik laat tegenwoordig zelfs mijn nagels doen

AbbyBlues schreef:Hoe zit dat dan nu met dit warme zonnige winterweer. Boven de 10 graden groeit het gras toch nog gewoon. Hebben ze dan niet voldoende aan weidegras?
Gezellig!!

Voornamelijk cadeaus voor mezelf trouwens, loopt altijd uit de hand hier...
Nu bijna een jaar later alweer heel wat investeringen verder, maar nog lang niet klaar. DubbelDun schreef:beatje schreef:Leuk western abbybleus,dat zou ik ook nog wel eens willen.Ik heb ooit één keer zo'n zadel op mijn eign paard gelegd en dat was geen sucses
Hoezo dat niet ??
Memuska schreef:Boodschappen zijn EEN RAMP. Ik moest net even "snel" naar de winkel voor melk... Ik betreurde het mezelf dat ik soyamelk drink en dus niet bij de buurman-boer langs kon want jongens toch, wat een gedoe...
Net nog wat cadeaus gescoord op http://bol.com, da's meer mijn stijlVoornamelijk cadeaus voor mezelf trouwens, loopt altijd uit de hand hier...

tegenwoordig het wintec zadel. Kunststof ook nog eens, dus weinig onderhoud. ALTIJD een goed idee. Hoe minder werk hoe beter
.
Welke winter??
... maar volg je ABC-hoofcare van Cheryl Henderson op FB ook ??