Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als het wat droger wordt ligt er meer zand naast de bak dan er in en ik ging er van uit dat dat met kokos niet veel anders is. Maar zoals jij het zegt kan het heel goed
 Als het wat droger wordt ligt er meer zand naast de bak dan er in en ik ging er van uit dat dat met kokos niet veel anders is. Maar zoals jij het zegt kan het heel goed  

. Ik weet niet meer wie dat laatst vroeg, maar ook onder droge omstandigheden is de bodem niet veerkrachtig. Het is echt een versteviger zeg maar. En ik snap niet hoe het werkt, maar voorheen had ik na veel regen wel eens een plas staan, die vervolgens heel snel wegtrok omdat ik op zandgrond zit, maar nu blijft er helemaal geen water meer op staan ... terwijl de bodem dus heel compact is
  . Ik weet niet meer wie dat laatst vroeg, maar ook onder droge omstandigheden is de bodem niet veerkrachtig. Het is echt een versteviger zeg maar. En ik snap niet hoe het werkt, maar voorheen had ik na veel regen wel eens een plas staan, die vervolgens heel snel wegtrok omdat ik op zandgrond zit, maar nu blijft er helemaal geen water meer op staan ... terwijl de bodem dus heel compact is  . Ik snap het niet, maar het is wel prettig
  . Ik snap het niet, maar het is wel prettig  .
  .                                                         

russel schreef:Mac, slepen met een weidesleep is dus geheel af te raden??