Citaat:Ja en dat zei je hetzelfde vorig jaar over Sliedrecht eo jij zag zoveel groen daar, daar moest vast wel een boer zijn die land had
Citaat:Nee hoor, heb geen specifieke boerderij gezien ofzo. Ik heb er een vriendin wonen en ik kwam toen nog met de trein. Groen zat daar in rondom Sliedrecht.
Heb genoten ook van de Biesbosch.![]()
Ben heel toevallig ook een aantal keren in Monster geweest voor een TV-programma waar ik toen voor werkte en rondom de kassen zag ik toch echt een hoop groene weilanden.![]()
Er is heus wel iets te vinden, niet alles is volgebouwd, maar soms moet je wat moeite doen. Mijn stalling staat ook niet op MP, hoor.
Tuurlijk zijn er her en der landjes te vinden. Helaas steeds minder hier in de buurt. Gemeentes zien paarden hier liever gaan dan komen. Ze vervuilen de grond. Mijn paard staat in Hoek van holland. Hier moeten de enige 2 manege's plaats maken voor huizenbouw. Een andere grote stal is al weg. Zodra de bouw gaat beginnen komen er zo'n kleine 100 paarden op straat te staan. De gemeente wil er geen manege voor terug hebben... dan word t echt crisis hoor om uberhaupt al stalling te vinden laat staan met wei erbij. Dus een hoop gras zien zegt helaas niet alles
jeetje wat erg een stal in Sliedrecht moet ook dicht per 1 mei en onze stal moet ook dit jaar verkassen wegens nieuwbouw.
In de omgeving is het soms echt niet leuk een eigen paard hebben niemand van bokt wil het geloven.
Maar ik zet mijn paard graag bij iemand neer die er verstand van heeft en niet een boer die 1x per dag voeren genoeg vind.
Ik doe mijn best maar helaas in de winter geen weidegang en dit jaar in de zomer beperkt weidegang wat moet ik dan mijn pwoon verkopen na 15 jaar

)