Heb ergens nog wel een foto.... *zoekt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LS_JACO schreef:@Maysie; gewéldige foto! kan zo bij de ingang van een winkelcentrum staan, als bedelaar
Violaaa schreef:Mijn paard is bang voor die ballen![]()
Andere paarden hebben er idd veel lol mee
Maysie schreef:LS_JACO schreef:@Maysie; gewéldige foto! kan zo bij de ingang van een winkelcentrum staan, als bedelaar
Dat is ook zijn weekend baantje![]()
ben je hem nooit tegengekomen hij staan door het hele land heen
...
Maysie schreef:Violaaa schreef:Mijn paard is bang voor die ballen![]()
Andere paarden hebben er idd veel lol mee
Je had die vanmij de eerste keer moeten zien kijkenalsof hij bikjes zag lopen
![]()
heb hem er gewoon ingegooid en hem het laten uitzoeken.. Nieuwschierigheid wint het vaak hihi.. Ze moeten ook goed de tijd hebben om aan zulke nieuwe dingen te wennen vind ik .
Violaaa schreef:Ik had me paard ook los gegooid met zo'n bal maar de eerste 2 minuten besteed hij er aandacht aan
en daarna is ie het vergeten
Maysie schreef:Violaaa schreef:Ik had me paard ook los gegooid met zo'n bal maar de eerste 2 minuten besteed hij er aandacht aan
en daarna is ie het vergeten
Ja dat zie je wel vakerEn apart genoeg kunnen ze soms in 1x uit het niets er mee gaan ravotten en er 5 minuten laten op hun dooie gemakje weer bij weg lopen
.. Paarden soms ook
Violaaa schreef:Maysie schreef:Ja dat zie je wel vakerEn apart genoeg kunnen ze soms in 1x uit het niets er mee gaan ravotten en er 5 minuten laten op hun dooie gemakje weer bij weg lopen
.. Paarden soms ook
Gekke beesten zijn het soms, he
jolentinus schreef:nou de voetbal is er en mijn paard vind hem GEWELDIG..
OFftewek ben er erg blij mee., de andere paarden van stal verschillen erg van mening. de een vind het geweldig. de ander doodeng.
ik heb een filmpje gemaakt. de bal is een meter groot en dit is de derde keer dat ik mijn paard los had met de bal.
http://s262.photobucket.com/albums/ii11 ... feb005.flv