. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Louise95 schreef:Nieuw voorstel: In de weekenden en vakanties hou ik de pony's in de tuin en anders staan ze in een wei bij andere shetjes. In de zomervakantie staan ze ook gewoon bij de andere shetjes.
felicity schreef:Dat is echt veelste klein voor een pony. Een pony heeft ook altijd gezelschap nodig van een 2e pony.

, maar ik krijg bij jou het idee dat het er alleen maar om gaat dat je een paard in je tuin kan houden.
X_orville_X schreef:Dat hoeft niet. Dat heeft de mijne ook niet, het is wel fijner voor hem denk ik. Beetje raar om het te gaan verplichten, vind je niet?!

En als er écht geen andere (pension)stallen zijn dan kun je je shetje toch gewoon voor die 2 jaar op die manege zetten? Ik snap het probleem daar niet van. Ondertussen zoek je naar een andere stal en je tuin hoeft niet helemaal omgebouwd te worden. Sorry als dit al een keer voorgesteld is maar ik heb niet alle pagina's van het topic gelezen 
MissDonna schreef:bedenken jullie eens 2 shetters in een bak, van 20 x 40. En dan die ruimte maal 2. Dat is echt meer dan je denkt hoor!

maar ze krijgen nergens last van, wij kunnen een vergunning krijgen voor alles, is allemaal al overnagedacht zeg maar.