Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bearly_Legal schreef:het stomste wat je kan doen, een ruin in een (volle) merrie wei zetten![]()
Ik zeg heel eerlijk, ik wist niet dat het paardje wat ik toen vast had een ruintje was, maar toen ik er later overnad8 voelde ik me wel heel stom hoor
poes schreef:Achteraf klinkt het wel grappig
danamuts schreef:even waterslang aanzetten om de bak in de wei te vullen, en dan vergeten. 13 uur later werd het opgemerkt....of gaan springen en niet goed aansingelen. Naar huis rijden. paard even in de tuin zetten, en die freet je moeders plantjes op... ook niet leuk haha.
Narya schreef:danamuts schreef:even waterslang aanzetten om de bak in de wei te vullen, en dan vergeten. 13 uur later werd het opgemerkt....of gaan springen en niet goed aansingelen. Naar huis rijden. paard even in de tuin zetten, en die freet je moeders plantjes op... ook niet leuk haha.
13 uur valt nog best mee, als je bedenkt dat hier de kraan maandenlang heeft gelopen terwijl niemand het doorhad. En wij ons maar afvragen waarom het veld maar niet droog werd: er was per ongeluk een biels op de kraan terecht gekomen, waardoor die aan was gegaan