splash1999 schreef:lejo schreef:haha, ik moet wel een beetje lachen om sommige posts. Vooral als ik lees over de door anderen geblesserde paarden (niet omdat ik Dat nou grappig vind hoor). Ik rij nl zo'n monster dat maar achter andere paarden aan blijft jagen en die dus niet bij de rest op de wei kan.![]()
Maar een stuk afgezet naast de anderen zodat ze wel naar buiten kan, want dat is toch wel heel erg belangrijk.
(Iemand in het bezit van nog zo'n monster die haar eens op haar donder kan geven??)
daar heb ik soms wel eens problemen mee, mijn vorige paard werd belaagd door een hengst (hijzelf was een ruin) maar iedereen vond het prima dat hij erbij stond op een paar mensen na want hij was niet de liefste. reactie van stal kant was. dan haal je jou paard toch uit de wei in stal. ja dag zoek maar een plek voor die hengst zeg. Hij is de gene die het probleem maakt. En zie dit vaker gebeuren dat onschuldige paarden de dupe zijn en op stal moeten staan omdat het vervelende paard buiten mag blijven
Om die reden staat ons monster dus inderdaad ook apart, hoe vervelend dat ook is. Maar dat is ons probleem en niet van onze stalgenootjes.
Vind ik inderdaad de verantwoordelijkheid van de eigenaars, als jouw paard steeds anderen verwond/ gek maakt, is het jouw verantwoording. (tenzij het natuurlijk eenmalig is, dat kan gebeuren en is het risico van het vak)
)
. Af en toe een nieuwe die nog nooit wei gezien had, maar dan was het inpakken, loslaten en ogen dicht
, de 2e en bij een enkele fanatiekeling 3e keer was het gewoon over hoor! Het is een kwestie van gewenning!!!
. Ik twijfel er niet aan dat hij (op zijn manier) het beste met zijn paard voorheeft maar het kan ook op een, voor het paard, véle malen fijnere manier! Ik ben ook absoluut voorzichtig met de paarden, maar ik maak wel een scheidslijn tussen 'verantwoord' en 'onzin'.
De DA zei gelijk al dat ik die twee uit elkaar moest halen, of op z'n minst een draadje ertussen. Ik vind het onzin, zo gaan pony's nu eenmaal met elkaar om en het zijn verder echte vriendjes. Het hoort gewoon bij het spelen, heb pas nog een leuk filmpje gemaakt dat Victor Mouse opduwt met een pyloon en daarbij trapt Mouse af en toe de pyloon zowat in Victor z'n bekkie, haha. En Victor maar gewoon doorgaan.