zo "even" het hele topic gelezen goed gedaan meid ! ik hoop dat jullie gauw een heel leuk plekje vinden, bij je vader lijkt mij zelf een mooie oplossing! zeker omdat hij er veel verstand van heb, daar kun je dan in ieder geval op vertrouwen
veel plezier nog met je paardje en houd je ons wel op de hoogte ?! ben nu heel nieuwsgierig naar hoe het verder gaat
Gister overlegd met mn vader. Hij gaat vandaag naar een stalling toe om te vragen of daar een plek vrij is, is heel leuk daar geen lessen enzo en lekker rustig. Lijkt me wel iets. Helaas is mijn moeder met dr man naar een soort dag voor autisten dus met haar kan ik niks doen voor Jo. Dus dat doe ik met mn vader. Komt wel goed
goedzo meid, fijn dat je vader je wel wil helpen, en je moeder zo te lezen ook wel, ik hou ook niet van die drukke stallen. ik rijd nu op een stal met max 28 paarden, als ik ga heb ik altijd de bak voor mezelf. ik hoor wel hoe het verloopt verder
Oja, heb nog een vraagje. Nu Jolita begint aan te komen. Wat kan ik haar het beste voeren? Ik geef nu Slobber van Pavo, ik weet niet of dat nut heeft? Iemand tips daarvoor ?
ik zou haar een beetje brokken gaan geven voor de energie.. teminste ligt eraan of ze dat kan kauwen aangezien je zei dat ze soms etenswaren uit haar mond liet vallen.. zijn overigens geen grote brokken gewoon kleintjes..
nou dan krijg ze al aardig veel hoor per dag ik zou het niet veranderen.. en als ze straks weer de wei in gaat dan is ze binnen no time een hangbuik fjordje
Ik weet niet of je de rest hebt gelezen? Maar vandaag werd het erg laat. Ik ben gebeld door een tandarts en die ga ik Maandag terug bellen samen met mn moeder
Ik weet niet of je de rest hebt gelezen? Maar vandaag werd het erg laat. Ik ben gebeld door een tandarts en die ga ik Maandag terug bellen samen met mn moeder
Ja, ik heb het hele topic doorgelezen, maar heb me er verder niet in gemengd.
Ik ben net terug van Jolita. Ik heb haar gelongeerd, toen op stal gezet (alhoewel dat deed ze zelf, ze liep weg ) en daarna slobber gegeven en ze maakte niet eens plakken van dr slobber. En nu blijkt... Er is een tandarts geweest, net nu ik morgen wilde gaan bellen
Ik ben hier erg blij om. Dat er toch actie is ondernomen!