Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Dat heb ik gelezen, hoe kun jij nu weten dat ik dat niet doe??
Omdat 1x in de zoveel tijd natte jaren zijn.
Dat is nog altijd zo geweest
En dan heb je zo een paar aanhangers zand gehaald en is er een stuk opgehoogd
Maar ja, dat kost wel moeite en wat geld, dat wel...
runningkawa schreef:Maar een buitenpaard gaat niet op stal staan, die kiest de blubber.
NatasjaM schreef:karoliena schreef:Wij gebruiken stoeptegels die worden veel minder glad met vorst, klinkers worden heel glibberig, dus dan meot je er wel wat op gooien als het vriest
Breken die stoeptegels dan niet als de paarden er overheen lopen? Er was ook iemand die mij 150 stoeptegels aanbood, maar die heb ik afgeslagen omdat ze zo dun zijn. Mijn ervaring is dat zelfs van die grindtegels breken als de paarden er overheen lopen, gewoon omdat ze te dun zijn en er dan te veel belasting op één punt kan komen.
runningkawa schreef:Met wie valt er niet te praten??
dat een paard een stukje droog buiten nodig heeft
Of dat nu zand is of betegeld zal me aan mijn reet roesten.
Maar alleen een droge stal vind ik niet genoeg.
Als mensen hun paard 24/7 op stal zetten is de wereld te klein, maar een paard die voor de rest alleen maar zooi heeft is wel oke
Heb je in de gaten hoe krm dat is??
runningkawa schreef:Jij doet er dus elk jaar al wat aan, een vrachtwagen zand, breng je er in febr ook 1 staan ze droog.
runningkawa schreef:De foto's van spetter daar is niks droog
Snap echt de goedpraters niet
Heeft niks met natuurlijk houden te maken
Marliesje schreef:Volgens mij beschuldigd RK helemaal niemand. Maar geeft ze gewoon haar mening.
karoliena schreef:Marliesje schreef:Volgens mij beschuldigd RK helemaal niemand. Maar geeft ze gewoon haar mening.
Zegen dat ik geen moeite en geld wil uitgeven terwijl dat nergens uit naar voren komt vind ik neit bepaald een mening geven maar gewoon wat zeggen zonder weten hoe of wat