Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runningkawa schreef:Geen gezeur met stalhouder, maar misschien wel met de andere
jiehaaa schreef:Bij ons opp stal kregen we gisteren te horen dat we per 1 feb meer stalgeld moeten gaan betalen, voor mij komt dat neer op 10 euro meer in de maand. Zal wel komen omdat ze nu zelf de mest gaan afvoeren ipv door een ander bedrijf.
Kyralovertje schreef:jiehaaa schreef:Bij ons opp stal kregen we gisteren te horen dat we per 1 feb meer stalgeld moeten gaan betalen, voor mij komt dat neer op 10 euro meer in de maand. Zal wel komen omdat ze nu zelf de mest gaan afvoeren ipv door een ander bedrijf.
Ja echt belachelijk!
Voor mij komt er nu ook 2x €10,00 bij op in de maand.
Slaat ook werkelijk helemaal nergens op, want de mest wordt nu door zijn zoons bedrijf weggevoerd (PUM) en dat kost hem dus bijna niks meer. Daarnaast moeten we voor kuil en biks apart betalen, dus ook de hoge graankosten tellen niet mee.
We worden gewoon gen**id waar we bij staan.. grrrr.
Sjoert schreef:runningkawa schreef:Geen gezeur met stalhouder, maar misschien wel met de andere
Ik denk het, jij zegt het.
Sansje schreef:Ach ja overal is wel wat. En mensen die klagen dat er ipv 3x per dag 2x per dag gevoerd wordt omdat er een ongeluk gebeurd dan lijkt mij dat dat de eersten moeten zijn die dan aanbieden die voerbeurt over te nemen. Een ongeluk is al erg zat.. als je daar dan ook nog eens gezeik om krijgt. Slechte bak... ook dat kan. 2 maanden is in mijn ogen dan echt niks om te moeten wachten op het maken van de bak. De bedrijven die dat doen hebben vaak een flinke wachtlijst.
Wel een stel hittepetitten dan hoor bij jou op stal. Mensen moeten ook maar een beetje begrip op kunnen brengen voor eventuele situaties. Niet om op jou te vitten hoor... is niet onaardig bedoeld.

Nu heb ik een topplek, niet super de luxe maar goede verzorging paarden komen elke dag buiten, tenzij het heel extreem weer is. De stallen worden gedaan ze krijgen meer dan genoeg hooi de trailer staat daar. Al met al een super plekje voor een schijntje vergeleken met eerdere stalling