Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
schattebol schreef:Zé, nu heb ik nog meer schrik om een paard te kopen. Hoe kan je zulke oplichterij vermijden of doorzien?
Hedwigb schreef:Jongens dit is GEEN zielig verhaal. Dat sommige mensen niet geloven dat dit paard niet berijdbaar was, is nogal eigenwijs. En om dan te zeggen dat de TS een verwend nest is, vind ik ook erg kort door de bocht. Het is niet alleen de TS die niet op dit paard kon rijden omdat hij te gevaarlijk was, ook Tineke en ook Albert Zoer konden er niet mee overweg! De TS wil gewoon ongelukken voorkomen, omdat dit paard gevaarlijk is, en zij degene is die dit ECHT kan weten! TS heeft hem bij Tineke in de verkoop gegooit, omdat Tineke veel contacten heeft, en zo een GESCHIKT persoon kon vinden voor Ufarno, toen dit niet lukte, hebben ze hem naar de slachter gebracht. Okey, meenemen in goed vertrouwen, tsja dat is niet helemaal handig, maar daar gaat het hier eigenlijk helemaal niet om. Het gaat erom dat dit paar nu te koop staat, terwijl hij ongelukken kan veroorzaken!! Toon eens wat meer begrip voor de TS... en voor de mensen die denken dat ik 1 of ander schaduwaccount ben..tsja, ik ga me niet verontschuldigen tegenover jullie, sorry! En nog even ter verduidelijking. De TS heeft ufarno via marktplaats gekocht, doordat hij niet geschikt bleek, heeft ze hem bij tineke gestald, die zocht een baasje, ondertussen heeft zij Ulysses van Tineke gekocht, een paard wat wel geschikt bleek! EN waarom vinden jullie de TS zo ongeloofwaardig? Ik bedoel..diegene die de advertenties plaatst...die heeft nogal typisch woordgebruik en blijkt ook nog eens op 3 verschillende plaatsen te wonen? en 3 paarden met goede bloedlijnen aan te bieden voor spotprijzen?
LadyLuna schreef:Ik vind het echt vaag dat die knul die die beesten te koopzet 3 verschillende woonplaatsen neerzet ..
XlucienneX schreef:zo heb ik het niet bedoeld. maar ik weet niet wat mok inhoud en hij stond toen al bij mijn instructrice ver van mijn huis af dus ik kon de mok ook niet 2 keer daags behandelen en de poten werden maar dikker
XlucienneX schreef:zo heb ik het niet bedoeld. maar ik weet niet wat mok inhoud en hij stond toen al bij mijn instructrice ver van mijn huis af dus ik kon de mok ook niet 2 keer daags behandelen en de poten werden maar dikker
_ crossmonster schreef:XlucienneX schreef:zo heb ik het niet bedoeld. maar ik weet niet wat mok inhoud en hij stond toen al bij mijn instructrice ver van mijn huis af dus ik kon de mok ook niet 2 keer daags behandelen en de poten werden maar dikker
weer twee tegenspraken in een zin
je weet niet wat mok inhoud, maar wilde wel 2 x daags behandelen??
wat wilde je dan behandelen?
en mok word niet binnen twee weken zo erg dat de benen er dik van worden
de dierenarts adviseerde mij de mok 2 keer te behandelen.
ik ga mij niet eens verdedigen op je andere vraag. nogmaals als je toch komt om af te kraken blijf dan weg
ben jij eigenlijk wel ervaren genoeg voor een eigen paard??
Karl66 schreef:LadyLuna schreef:Ik vind het echt vaag dat die knul die die beesten te koopzet 3 verschillende woonplaatsen neerzet ..
Ergens in dit topic komt een poster voor die deze handelaar kent en volgens haar was het geen onbetrouwbare handelaar.

Dito schreef:Karl66 schreef:Ergens in dit topic komt een poster voor die deze handelaar kent en volgens haar was het geen onbetrouwbare handelaar.
Wanneer een handelaar ophangt wanneer je vraagt waarom z'n advertenties op verschillende adressen staan denk ik niet dat dit erg betrouwbaar overkomt, of wel?