week stil staan en dan gelijk springen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sharonaollie

Re: week stil staan en dan gelijk springen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:01

Ik hoop het echt voor je
Maar je gaat er morgen zelf niet heen? Ik zou er zelf ook maar heen gaan.Want vorgens mij is je verzorgster niet echt te vertrouwen.En wel zeggen dat ze niet gaat rijden.Maar lekker wandelen en in de padock zetten.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:02

Ik schei er mee uit! Hoop echt voor je pony dat hij nooit meer één dag op stal hoeft te staan.....

11a11

Re: week stil staan en dan gelijk springen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:05

als ze jou paard uit de stal kunnen halen dan kunnen ze ook met hem lopen en heb je er misschien aan gedacht om er nog een verzorgster bij te nemen eentje waar je wel op kan rekenen bovendien weet je zelf niet wat je zegt
want eerst stond ie een week stil en toen ineens maar 4 dagen
eerst meste je die stal maar een keer in de week uit en in je volgende post werd ineens om de 2 dagen de mest eruit gehaald en opgestrooid en vervolgens durfen ze je paard er wel uit te halen terwijl je net nog zei dat ze heel bang voor hem waren.

nouja ik snap jou niet
ik ga slapen doeiiiiiiiii

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:05

Ik zet een slotje op dit topic. Geloof dat ondertussen wel duidelijk is dat de TS toch echt iets zal moeten bedenken om de pony elke dag uit zn boks te halen.