Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

runningkawa schreef:dan kun je over zoveel mensen gaan vallen Kim
fietsers zonder helm (hoofdletsel oorzaak nr 1 in NL)
Te dikke mensen
rokende mensen
mensen die te graag een glaasje hebben
x aantal "gevaarlijke"sporten
nee, vind dat echt gezever
dan ga ik zeggen, ik mag zonder cap, want ik rook niet
Wie van die 2 zal er in de cijfertjes het meeste kans hebben op dure ziekte kosten?
en ga even langs een goeie HA die kan je ook nog tips geven.*voelt zich nu wel erg belerend*runningkawa schreef:Het is allang uit gemaakt hierboven
runningkawa schreef:Net of we allemaal ook beter zijn als een anders als we die cap opzetten, als we die peuk laten liggen
jongens (euh meiden), dood gaan doen wel allemaal

...

(wanneer gaan we dat slogan gebruiken
)
-topic worden.
runningkawa schreef:dat onschendbare vind ik juist bij cap predikanten.
Met cap op, gebeurd je niks !(wanneer gaan we dat slogan gebruiken
)
runningkawa schreef:Nu pas
. Miirthe schreef:Ik draag zelf liever wel een cap, sterker nog; ik overweeg ook nog een bodyprotector aan te schaffen, maakt niet uit hoe Keet gaat worden onder het zadel. Ik vind veiligheid erg belangrijk, mijn grootste nachtmerrie is verkeerd vallen, met nadruk op verkeerd (verlamming, nek breken, etc.) Maar dat is mijn eigen keus.
Ik stoor me niet aan andere, ik zou wel eens kunnen zeggen 'Lijkt een cap je niet verstandig?' Antwoorden als 'Mijn paard doet niks' vind ik flauwekul, een paard is nou eenmaal een paard en die zijn nooit voor 100% betrouwbaar, schrikken kunnen ze allemaal, vallen kunnen wij. Een keer voor de foto zonder cap begrijp ik goed, maar dat is jouw risico!