My outletstore Leeuwarden: Anky pads 35 euro incl.-bekend?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:45

de politie heeft pasgeleden contact met me opgenomen. Ze zijn er dus aan bezig. Ik zal hun laten weten dat ze ook onder andere namen actief zijn.

Charaz

Re: My outletstore Leeuwarden: Anky pads 35 euro incl.-beken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:49

steinstein schreef:
ABN AMRO kan niet zo veel doen hoor en zeker geen rekening blokkeren. Het is misschien wel een relatie van de bank, maar zij zijn niet verantwoordelijk voor het leveren van goederen. Helaas.
Zij zullen je ook nooit gegevens verstrekken van de rekeninghouder. Dit heeft te maken met de wet op Privacy. Het is krom, maar helaas. Hopelijk kan radar of kopersbelang je helpen.

Dat is niet helemaal waar, dat wordt weleens gedaan. En zeker als de politie er aan te pas komt kunnen ze dat via een rekeningnummer achterhalen.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 11:42

Charos schreef:
steinstein schreef:
ABN AMRO kan niet zo veel doen hoor en zeker geen rekening blokkeren. Het is misschien wel een relatie van de bank, maar zij zijn niet verantwoordelijk voor het leveren van goederen. Helaas.
Zij zullen je ook nooit gegevens verstrekken van de rekeninghouder. Dit heeft te maken met de wet op Privacy. Het is krom, maar helaas. Hopelijk kan radar of kopersbelang je helpen.

Dat is niet helemaal waar, dat wordt weleens gedaan. En zeker als de politie er aan te pas komt kunnen ze dat via een rekeningnummer achterhalen.

Alleen als er echt ernstige verdenkingen bestaan, men moet het echt kunnen aantonen. Dit wordt niet zomaar gedaan.

jepsica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:36

wat een hufters

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 00:17

Edit Ellende: Als er problemen zijn met een bokker neem dan contact op met een moderator. Zie ook het topic 'Regels en Richtlijnen' op EA'

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 01:13

Heb je gevraagd naar de trackcode?

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 11:21

Er zijn meerdere topics over, volgens mij over dezelfde "verkoper".
Leeuwarden, Duitsland....het komt steeds terug. Jessica en Edwin weer?

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 13:04

@Otje_Elliot
Roosje84 komt ook op fjordenwereld.nl ik zou dit eerlijk gezegd niet achter haar gezocht hebben. Heeft ze uiteindelijk nog wel gereageerd op je pbtjes? En heeft ze je een track en trace gegeven?

Ing__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 13:10

idd kan het me ook moeilijk voorstellen van roos,
heb van haar wel eens wat gekocht en gewoon ontvangen

ik vind als ik eerlijk ben ook niet dat je zomaar die pb's kan plaatsen hier, al contact gehad met een mod?

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 13:22

deedee19 schreef:
@Otje_Elliot
Roosje84 komt ook op fjordenwereld.nl ik zou dit eerlijk gezegd niet achter haar gezocht hebben. Heeft ze uiteindelijk nog wel gereageerd op je pbtjes? En heeft ze je een track en trace gegeven?

Nee ik heb geen track en trace ontvangen, omdat ze ook hier regelmatig en actief online is kon ik het me ook nit voorstellen... tis jammer, maar ik wilde ook alleen aangeven dat je zelfs hier neit altijd eerlijk behandeld wordt laat staan van die oplichters als Jessica en Edwin ... en misshcien ben ik ook veel te goed gelovig...

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 13:24

Waterkippie schreef:

ik vind als ik eerlijk ben ook niet dat je zomaar die pb's kan plaatsen hier, al contact gehad met een mod?

Als ik eerlijk behandeld wordt zal ik ook helemaal niets plaatsen, zie vooraf gaand berichtje, ik geef hiermee aan dat zelfs door actieve boktleden je nog bedonderd kan worden ... en door de pb's erbij te plaatsen geef ik aan dat ik geen onzin verkondig hierzo.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:03

Het is verboden pb's openbaar te maken!!

Ing__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:05

Otje_Elliot schreef:
Waterkippie schreef:

Als ik eerlijk behandeld wordt zal ik ook helemaal niets plaatsen, zie vooraf gaand berichtje, ik geef hiermee aan dat zelfs door actieve boktleden je nog bedonderd kan worden ... en door de pb's erbij te plaatsen geef ik aan dat ik geen onzin verkondig hierzo.

je kunt het ook aangeven zonder naam erbij en al helemaal zonder inhoud van privé bericheten.
Boevendien is het alleen jou kant van het verhaal.
Ik heb wel even op het rode knopje geduwd

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:07

Dat is goed, maar blijft de vraag waarom jullie over Jessica en Edwin naam, adres en telefoonnummer en ook nog eens emailberichtjes mogen plaatsen en als ik bedonderd wordt door een bokker, moet het allemaal geheim blijven ???

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:08

manzano schreef:
Het is verboden pb's openbaar te maken!!

Dat wist ik niet ... maar het blijft ook schending vna briefgeheim om de inhoud van emails openbaar te maken.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:10

En wat betreft het niet aankomen van dingen.........dat kan gebeuren. Heb ik ook wel eens meegemaakt. En dat lag aan de PTT en niet aan de verzender!!!! Niet te snel oordelen. Daarbij is dit ook oude koeien uit de sloot halen

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:13

manzano schreef:
En wat betreft het niet aankomen van dingen.........dat kan gebeuren. Heb ik ook wel eens meegemaakt. En dat lag aan de PTT en niet aan de verzender!!!! Niet te snel oordelen. Daarbij is dit ook oude koeien uit de sloot halen

Uitleggen dat je op bokt ook bedonderd wordt en je geld kwijt kan raken heeft niets met oude koeien de maken... Ik gaf het als voorbeeld

Dat is alles ... dus ik houd er over op .. t was alleen ter voorbeeld

en wat betreft niet aankomen van het pakje dan moet je eens naar de data kijken van de pb's, was er ruim een maand mee bezig voordat ik uberhaubt een mailtje ontving dat het verzonden zou zijn.

Ing__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:33

Maar dat kan ook gebeuren, duurd bij mij ook wel eens wat langer vind niet dat je er aan de hand daarvan vanuit mag gaan dat je bedonderd bent en dus de pb's kunt plaatsen.

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:29

maar waarvoor doet de politieer niet GLIJK wat aan ??????

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:32

Ik ga dit topic even op slot zetten voor overleg.