Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Faas schreef:Jouw onderschrift Gaia
.

IngridM schreef:gaia leuk je hier weer 'ns te zien, ook jij bent niet echt meer actief op bokt ? (ik ook niet zo meer...)

. Maar zowel jij als je paard hebben een leuk koppie. Ik doel op de foto van jullie samen. Die foto deed me iets.Faas schreef:@ingrid: even in je profiel gekeken. Geen rijfoto's. Maar zowel jij als je paard hebben een leuk koppie. Ik doel op de foto van jullie samen. Die foto deed me iets.
@Tam: ik vind het zo gaaf te zien dat ook de stevigeren onder ons dressuur durven te rijden. Ik zou dat best willen maar zeker hier in Drenthe, poeh, lama.
Faas schreef:@ingrid: even in je profiel gekeken. Geen rijfoto's. Maar zowel jij als je paard hebben een leuk koppie. Ik doel op de foto van jullie samen. Die foto deed me iets.
@Tam: ik vind het zo gaaf te zien dat ook de stevigeren onder ons dressuur durven te rijden. Ik zou dat best willen maar zeker hier in Drenthe, poeh, lama.
IngridM schreef:
Trouwens; een tijdje terug kwam de fysio voor maddox, ik stapte echt net af en hij werd gelijk onder handen genomen. Ik had dus zoiets van "oef, hij zal wel gaan zeggen dat ie vast zit etc" Maar de fysio was toen zo super tevreden !!! Hij was lekker los en soepeltjes en dat ondanks dat ik er net met m'n gewicht op had gezeten ! Was toch fijn om te horen en blijkbaar zit ik hem dus niet in de weg.
ziet er alemaal netejs uit Dressuur85 schreef:Euhh hoezo juist niet in drenthe? Dat lijkt me nou juist een provincie waar mensen wonen die het weinig uitmaakt. Hier rond amsterdam is het veel meer modeshow en mooi zijn maar ook hier doet men er niet moeilijk over geloof ik.
. Ik ga wel eens mee schrijven. Dan wil je niet weten watje hoort
. En als ik dan zeg 'nou ik ga maar niet want ik ben te dik' dan hoor ik 'ja maar Fa dat is toch anders'
. uh uh, niets anders
SisLeone schreef:ja gelukt..ik zie je foto.
en je hoeft je nergens voor te schamen... ik ben zo blij om al die stevigere ruiters om me heen te zien in dit topic..
.
. En het ziet er erg mooi uit. Faas schreef:SisLeone schreef:ja gelukt..ik zie je foto.
en je hoeft je nergens voor te schamen... ik ben zo blij om al die stevigere ruiters om me heen te zien in dit topic..
Ik ook. Blij bedoel ik.
Maar dan vraag ik me toch af. Hoe komen jullie aan wedstrijdkleding in grotere maten?
Udinae, prachtig paard heb je. En het ziet er erg mooi uit.
laarsen heb ik op maat laten maken
hier hebben ze trouwens wel dingen in grotere maten http://www.xlequestrian.nl/ kimmy1986x schreef:de wedstrijd jasjes vallen heel groot teminste die ik heb en ze gaan toto 46 geloof ik maar ik heb van dat jasje maat 42 dus ze vallen heeeel groot (of ik had gewoon geluk)