Iemand ervaring met BM Stables?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PolitieTed

Re: Iemand ervaring met BM Stables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:21

Kurby schreef:
Het paard met atrose en een slechte rug laat je toch niet leven ik kan niet begrijpen dat de manege eigenaar het dier niet heeft laten afmaken. Nee die liet het paard lopen in de lessen om zo zijn geld binnen te krijgen... dat klopt ook niet! Het mocht dan wel je verzorgpaard zijn maar Ik snap ook niet dat jullie je met handel bemoeien terwijl je alleen maar daar rijdt.

Zoals ik al zei had ze een lichte vorm en kon ze nog prima lopen, zolang er maar een ´goede´ ruiter op zat. Er zijn zat paarden die met een lichte blessure nog jaren meekunnen, dus als je het paard niet kent, moet je hier niet over oordelen! En ze lieten het paard ook niet doorlopen in de lessen, daarom werd ze ook verkocht (dûh). En het was inderdaad niet mijn paard, maar ik wilde wel graag weten wat er verder mee gebeurde, aangezien ik al 5 jaar een band had met dat paard. Dus hou er nou eens over op dat het ´alleen´ maar m´n verzorgpaard was, je krijgt toch een band met zo´n paard, dus dan maakt dat niets uit. En daar gaat het ook niet om, het gaat om MIJN ervaring met BM stables. En daar werd ook om gevraagd.

Lijkt me dus ook handig als iedereen zich voortaan beperkt tot berichten over ervaringen die ze zelf hadden met BM, zodat dit topic weer een beetje zin heeft (ipv zo´n welles-nietes spelletje).

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 22:09

Dit is 1 van de redenen dat ik geen verzorgers/bijrijders (meer) wil hebben.
Ik als eigenaar zou dit niet eens voor het woord willen hebben....
Als ik als eigenaar een rpobleem heb met de verkoper, in welke zin dan ook, dan kan ik dat zelf wel afhandelen als ik dat wil.

Ik, als particuliere koper, kan nooit niet garanderen aan wie dan ook dat een paard hier blijft staan tot ie omkiept.
Een handelaar kan ook particulier een paard kopen en een kennis (ook een handelaar) is zoekende voor mij, grote kans dat het betreffende dier van een particulier komt Haha!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 22:15

PolitieTed schreef:
Natasha schreef:
Wij hebben een trailer waar groot de letters op staan van de handelsstal, dus ook dit verhaal is echt nonsens.Een paar jaar geleden hadden we de vrachtwagen nog niet.

Verder kan een paard altijd tegenvallen, probeer ik graag te (ver)kopen, maar ik ben altijd eerlijk, soms te ( wat dan problemen geeft).
Ik koop ook zeker geen paard onder valse voorwenselen!

Nou díe trailer hadden jullie in ieder geval níet bij je. En ik kan het weten, want ik heb d´r zelf op de trailer gezet. En ik vind het erg zwak van je dat je dit verhaal gelijk afdoet als nonsens, want dat is het niet. HET IS ECHT GEBEURD, dat durf ik te zweren.

Tuurlijk kan een paard altijd tegenvallen, daar zal ik ook nooit iets over zeggen, maar jullie hebben gewoon glashard gelogen tegen ons!

Goh, we hebben die trailer toch al jaren, en mij is niets gezegd over dat t paard niet goed zou zijn!!!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 22:17

Allegra schreef:
Ik vind wel de advertentie op speurders misleidend, om even terug te komen op dat verhaal dat ze niet wisten dat het om een handelaar ging.
Daar staat namelijk dat er een paard gezocht word in de goedkopere prijsklasse (onder paarden, bij gezocht) tegen een goed tehuis. Deze advertentie is van mcc mutsers (natasha, oftewel melanie) uit prinsenbeek. Van bmstables dus.
Maar er staat dus niks over een handelsstal.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor een klant is, of voor haar zelf ofzo, maar toch.

Dat wordt echt wel gezegd hoor!

pollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:03

Er zijn toch altijd mensen die over een ander slecht kunnen denken vind het echt niet normaal dat haar stal hier elke keer genoemt word er zijn toch meer handelstallen of niet dan. Ze heeft altijd mooi paardjes en ponys en alles staat er ook bij vemeld. Jullie moeten haar altijd hebben vind het een beetje idioot waarom worden er geen andere handelaars genoemt en waarom altijd melanie. Frusty Hou gewoon eens op en ga een ander afzeiken Groetjes Pol

jen_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:08

wat is dat ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:15

jen_loves schreef:
wat is dat ?

wat is wat? Clown

jen_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:15

Luckey schreef:
jen_loves schreef:
wat is dat ?

wat is wat? Clown

bm stables

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:18

Nogmaals:
We doen in bedden en matrassen......

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:24

jen_loves schreef:
wat is dat ?

Misschien moet je even wat gaan lezen.....? Slapen

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:25

Elk paard dat je koop bij wat voor stal dan ook mankeert wat. Er is geen 1 paard op de wereld die echt 100% gezond is.

Hou nu eens op om iemand brood af te nemen. Jou paard mankeert ook wel wat en de mijne ook en die van Anky en Tineke hebben ook wel wat Boos! .

BM stables hebben paarden voor een kleine portemenee. Je moet geen GP paard verwachten, maar een leuk paard waar je veel plezier van kan hebben.
Mocht de BM stables alleen maar troep verkopen, dan was de stal allang opgedoekt.

Kan hier een slotje op!!!!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:34

Ik wil nogmaals de lieve , vaste Bokkers bedanken, jullie komen onwijs voor mij en mijn stal op, en dat doet me echt goed!
Zat soms met tranen in mijn ogen van ontroering!!!

Bedankt lieverds, ik weet weer waarvoor ik t doe........

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:39

Natasha schreef:
Ik wil nogmaals de lieve , vaste Bokkers bedanken, jullie komen onwijs voor mij en mijn stal op, en dat doet me echt goed!
Zat soms met tranen in mijn ogen van ontroering!!!

Bedankt lieverds, ik weet weer waarvoor ik t doe........

Lovers

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:56

Hier komt wat mij betreft geen slotje op. Wel denk ik dat alles wel een beetje gezegd is.
Iedere stal heeft goede en slechte verhalen en daar verander je niets aan.

Mijn advies aan de ts is om lekker overal rond te kijken en als je een leuk paard ziet iemand mee te nemen die er veel verstand van heeft. Als die er neits bijzonders aan ziet laat je het paard ook nog een bij een goede dierenarts keuren en dan kan je niet veel gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:59

T@nj@ schreef:
jen_loves schreef:
wat is dat ?

Misschien moet je even wat gaan lezen.....? Slapen

aardige pil dan, 11 pagina`s Clown succes jen_loves..!

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:21

Jammer dat er zo pinnig gereageerd wordt op iedereen die niet meteen een lovend verhaal schrijft! Mensen worden zowat uitgejouwd, krijgen een spervuur aan vragen te beantwoorden om vervolgens uitgemaakt te worden voor van alles wat lelijk is.
Sorry Natasha, ik ken je niet, ik ken jouw stal niet maar dit zou me flink weerhouden om naar je toe te gaan. Hoe goed de stal ook is, zo ga je toch niet met (potentiele) klanten om Verward

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:57

Sorry Jasper, waar worden mensen uitgejouwd?

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 01:16

Blijkbaar ben ik niet duidelijk geweest want dit is precies de manier van reageren waar ik het over had.
Wanneer iemand schrijft dat hij/zij een goed paard heeft gekocht, zie ik geen vragen: Wat is er dan zo goed aan het paard? Was het wel gekeurd? Ben jij wel een goede ruiter? Wees eens heel concreet wat er nou precies aan de hand was dat jij het een goed paard vindt?

Waarom dan wel bij iemand die schrijft dat hij/zij minder goede ervaringen heeft?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 01:22

omdat mischien die met minder goede ervaringen het vanhorenzeggen heeft/hebben?
geen eigen ervaring hebben ?
niet de gehele waarheid vertellen?
roept dat het paard niet deugd en van de andere kant het dier niet terug wil brengen?
Of zelf in gebreke is gebleven?

en sommige mensen kunnen optellen (zeg niet dat jij dat niet kunt) Haha!
1 + 1 = 2
weinig geld en leuk paard = geen klachten.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 01:23

Omdat die komen met verhalen die ofwel kant noch wal raken, of niet de waarheid zijn......
Hoeveel mensen zie jij eigelijk die een paard hebben gekocht waar ze niet tevreden mee zijn>?

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 01:24

Jasper, mensen die negatieve verhalen hebben worden niet uitgejouwd. Waar het om gaat is dat de negatieve ervaringen óf uit de 2e hand zijn, óf het gaat om problemen die iedereen zouden kunnen overkomen en die Melanie ook niet van tevoren had kunnen weten.
Bij een paard kun je nou eenmaal geen garantiebewijs geven. Melanie heeft dan nog een soort van garantie, je mag binnen een half jaar (!!!!) je paard nog omruilen, de gemiddelde handelaar geeft garantie tot de drempel.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 09:11

Luckey schreef:
aardige pil dan, 11 pagina`s Clown succes jen_loves..!

Mwah, op alleen pagina 1 staat al genoeg om uit op te maken wat BMstables is, maar ja, als ze mee wil praten zonder te lezen.... Slapen Zeker posts nodig?
[/quote]

bol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 10:04

Nou ik weet genoeg als ik het zo leest allemaal worden de mensen die een slechte ervaring hebben afgeschildert als dom en moeten maar een hobbelpaard kopen en liegen ook nog.Alleen b.m. stables spreekt de waarheid als dat zo was had ik een goede ervaring met hun. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 10:11

Dat komt omdat de mensen die zeggen problemen te hebben, totaal geen goede onderbouwing van hun probleem hebben. (en de meeste uit 3e hand reageren)
Heb je dat wel, zal er zeker anders gereageerd worden.
Maar tot nu toe heb ik dat nog niet gezien.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 10:21

Maar Bol, vind jij de reacties dan niet een beetje logisch? Wat heb je gedaan na constatering van je slechte ervaring? Jij hebt het betreffende paard toch ook nog steeds? Wat heb je dan voor stappen ondernomen toen je er achter kwam wat het paard mankeerde? Heb je een advokaat in de arm genomen? Heb je andere stappen ondernomen? Dat kan ik hier niet terug vinden dus dan denk ik dat het allemaal wel mee valt met het gebrek. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je het pas hebt ontdekt na de half jaar omruil garantie dus je had de mogelijkheid om het hele gedoe terug te draaien.
Ik ben dan erg benieuwd wat de achterliggende gedachte is.