Kurby schreef:Het paard met atrose en een slechte rug laat je toch niet leven ik kan niet begrijpen dat de manege eigenaar het dier niet heeft laten afmaken. Nee die liet het paard lopen in de lessen om zo zijn geld binnen te krijgen... dat klopt ook niet! Het mocht dan wel je verzorgpaard zijn maar Ik snap ook niet dat jullie je met handel bemoeien terwijl je alleen maar daar rijdt.
Zoals ik al zei had ze een lichte vorm en kon ze nog prima lopen, zolang er maar een ´goede´ ruiter op zat. Er zijn zat paarden die met een lichte blessure nog jaren meekunnen, dus als je het paard niet kent, moet je hier niet over oordelen! En ze lieten het paard ook niet doorlopen in de lessen, daarom werd ze ook verkocht (dûh). En het was inderdaad niet mijn paard, maar ik wilde wel graag weten wat er verder mee gebeurde, aangezien ik al 5 jaar een band had met dat paard. Dus hou er nou eens over op dat het ´alleen´ maar m´n verzorgpaard was, je krijgt toch een band met zo´n paard, dus dan maakt dat niets uit. En daar gaat het ook niet om, het gaat om MIJN ervaring met BM stables. En daar werd ook om gevraagd.
Lijkt me dus ook handig als iedereen zich voortaan beperkt tot berichten over ervaringen die ze zelf hadden met BM, zodat dit topic weer een beetje zin heeft (ipv zo´n welles-nietes spelletje).