Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mieke schreef:Werkt meestal goed, niet altijd en is ook niet altijd afdoende. Soms is er grover geschut nodig lijkt wel...
).

) is mep-maar-raak-voor-een-knaak niet nodig
Leone schreef:Gerrie schreef; 'In de meeste gevallen hebben mensen met hun dier al een heel regulier circuit achter de rug.
Gaan ze als de behandeling niet aanslaat, vervolgens naar Steffi of Erik die je verhaal aanhoren en hun behandeling in gaan stellen'
En daar gaat het volgens mij dus vaak fout, wat de eigenaren moeten uit gaan leggen wat een arts gecontateerd heeft... en dat doorvertellen...
ik zou graag zien dat mijn reguliere arts of samenwerkt met een alternatieve arts of zelf "extra"methodes onder de knie heeft
Missouri schreef:Ben ik het mee eens. Maar zolang het zo kan, ben ik er erg blij mee (en ik denk Pipo ook wel).
Grover geschut is ook meestal voor problemen die niet vroeg genoeg herkend zijn, waardoor ze te lang hebben kunnen woekeren. Tja, en dan is er wel eens een hamer/beitel/bijl/menhir nodig![]()
Zolang er bij Silly kleine dingetjes dwars zitten en tijdig gecorrigeerd worden (ik heb een om-de-12-weken-abonnement bij Ulke) is mep-maar-raak-voor-een-knaak niet nodig
![]()
)
zo'n 8 cm breed en 25 cm lang is blauw, eromheen is het rood
zo'n 8 cm breed en 25 cm lang is blauw, eromheen is het rood maar gelukkig had ik ook deze keer mn cap op!want ook mn hoofd raakte de bakrand![/quote]
Pipo schreef:Ik ben er zeker blij mee, ondanks dat we vandaag duidelijk een mindere dag hadden. Echt een terugslag. Ze liep niet kreupel, maar na een paar dagen zonder rijden loopt ze nooit echt kreupel. Maar wel de staart tegen de kont en heel erg moe leek het wel. Na een kwartiertje droeg ze de staart wel weer mooi.
Maar nog steeds wel losser in het lijf dan ze was geweest, ik verwacht ook niet dat ik er met een behandeling ben. Dat verwachtte Ulke overigens ook niet. Ik hoop niet dat ik zwaarder geschut nodig heb, want dit zag er al niet al te fijn uit. Maar het is waarschijnlijk wel een blessure die al vrij lang zit, dus de kans is wel aanwezig.
Mij is verteld dat er op de 3de en 4de dag altijd een terugslag is. KLopt dat?

Gerrie schreef:Begrijp me niet verkeerd maar dit hele topic gaat over de DA die anders werken dan de reguliere.
Lees ik nu je bericht dat je bij een osteopaat bent gweest![]()
Lielle schreef:super hoor, klinkt niet verkeerd! een osteopaat is volgens mij iemand die door middel van voorzichtoige manipulatie botten weer recht zet (oid), en idd neit echt regulier
Toch leuk om te weten......GvdT schreef:He gamier super dat het zo is meegevallen. Ik vind het echt super fijn voor je. Begint 2005 toch minder dramatisch dan je maandag dacht.
En fijn dat je me op de hoogte heb gehouden in je topic
Ze hebben alles getest en zeker na het verhaal over zijn grote broer is mij verzekerd dat dit gewoon bij Gamier (en dus ook bij Gomie) hoort!