Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
iefke"]
[quote="chickey"][quote="iefke"]
[quote="chickey schreef:
Nou als je het niet redt dan moetje maar ffies bellen dan stort ik wel ffies wat hoor!
:D:D:D
chickey"]
[quote="iefke"][quote="chickey"]
[quote="iefke"][quote="chickey schreef:
Nou als je het niet redt dan moetje maar ffies bellen dan stort ik wel ffies wat hoor!
runningkawa schreef:verder ga ik ook slapen, morgen weer vroeg op, centjes verdienen voor mijn eigen betaalde knol, eigenbetaalde spullen, eigen betaald stalgeld, maar wel een rijk persoon van binnen en dat is wat telt.
Annsel schreef:Trusten aan iedereen die gaat slapen, en galop nog bedankt voor je steun wat betreft de manegepaardne he! En Maud, wat een genade dat ej neit op die paarden neerkijkt, maar waarom zeg je dta dan dniet gewoon? Ik bedoel, iemand zte ff een melige reactie nee rover nw penny en vervolgens begin jij arro te doen, als je goed kijkt zie je er regelmatig nog serieuze antwoorden tussenstaan op je rvaag (zie mijn 1e reac.) Dus tja, doe gewoon, is al gek genoeg
grandeur"]
[quote="Flor schreef:Jah zoals ik, bijvoorbeeld. Ik rij zelfs al langer en mn paard kan 1.40 springen dus kan ik het ook, want ik bedoel, dat leer je ff van Jeroen Dubbeldam. Met geld kan je toch alles regelen. Hebben jullie mijn naam nog niet zien staan op de startlijsten dan?

*
Gelukkig maar dat jij eht iig niet zo doet, maar fair kojack"]
[quote="chickey schreef:

chickey schreef:whahaha supertje!! als je dan weer een wedstrijd in de grand prix hebt moet je het weer zeggen he dan ga ik wel weer met de tuinslang langs de kant staan voorals die in piaff moet
En Kojack niet zo populair met je geld he![]()
haha
Annsel schreef:En trouwens, Flor en Dilanco, id egaan het maken hoor, kheb z egezien! Volgend jaar meeoden aan jumping a'dam floor? Je pastw el bij Roy in de trailer, gewoon ff een slof op je knol zetten voor de showkrul en ff paar flinke sporen om em mooie hoge sprongen te latren makenGelukkig maar dat jij eht iig niet zo doet, maar fair
iefke schreef:Kojack... arrogant kind
En iedereen die dna ooit nog iets nega's zegt over manegepaardjes meot dna maar daarnaar toe worden doorverwezen, zal ze leren! Maar ok, gelukkig nog maar 1 tegengekomen die op ze neerkijkt, duss
Of gewoon Bonfire van Anky kopen en dan weer gaan starten met die knol... wle in de B beginnen hej, zit je binnen een ahlf jaar in de M, gezellig emt Maud!!! chickey"]
[quote="kojack"][quote="iefke schreef:Kojack... arrogant kind